ضرورت مدیریت مصرف برق و هوشمندسازی آن در ادارات

استاندار کرمانشاه بر ضرورت مدیریت مصرف برق و هوشمندسازی آن در ادارات تاکید کرد و گفت : شرکت توزیع نیروی برق استان با مشخص‌کردن گردش کار و مشاوره رایگان به ادارات می‌تواند این کار تحول‌آفرین را مجدانه پیگیری نماید.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه عصر سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌ها و اقدامات مورد نیاز برای مدیریت مصرف برق و کنترل پیک بار تابستانی، با اشاره به اینکه برق زیربنای فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی است، گفت : مدیریت پیک بار سال ۱۴۰۲ منوط به مدیریت مصرف برق در همه بخش‌ها است.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ و لزوم رشد تولید و مهار تورم تاکید کرد: لازم است تصمیمات بهینه‌ای در زمینه مدیریت مصرف برق بخصوص در صنایع گرفته شود تا با بازخورد‌های گرفته شده بهترین تصمیم گیری در خصوص مدیریت پیک بار در سال ۱۴۰۲ مدنظر قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر بکارگیری تمام تلاش برای اینکه تابستانی بدون خاموشی سپری شود، بر لزوم حمایت از صنایع کرمانشاه تاکید کرد و اظهار داشت: باتوجه به نرخ بیکاری کرمانشاه، صنایع این استان باید کمترین فشار را در خصوص مدیریت مصرف برق متحمل شوند.

وی بر لزوم جذب سرمایه گذار در حوزه برق تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌ها و نقاط اولویت دار برای سرمایه گذاری خارجی در حوزه برق تعیین و روشن شود.

صحرایی، ضمن برشمردن اهمیت تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در استان کرمانشاه، اظهار کرد: تبدیل شبکه برق مسی به کابل خودنگهدار برای جلوگیری از سرقت شبکه برق استان ضروری است و اعتبارات لازم نیز در نظر گرفته می‌شود.

وی ورود سازمان‌ها و ادارات به بحث مسوولیت اجتماعی در جامعه و تاثیر آن در همکاری مردم و جلوگیری از سرقت‌ها را ضروری دانست و اعلام کرد: هیچ ارگان یا اداره دولتی نباید انشعابات غیرقانونی داشته باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار