تأمین آب ۱۶ روستای شهرستان نیکشهر امسال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: رفع تنش آبی شهر چانف و تأمین آب ۱۶ روستای شهرستان نیکشهر در اولویت اجرای طرح‌های سال ۱۴۰۲ قرار گرفت.

 علیرضا قاسمی گفت  : در نشست با فرماندار شهرستان نیکشهر، اولویت‌های اجرایی سال ۱۴۰۲ با تاکید بر رفع تنش آبی شهر‌های نیکشهر، چانف و روستا‌های دچار مشکل تعیین شد.

وی از شروع عملیات اجرایی خط انتقال آب سد خیرآباد تا روستای رمضان کلک و همچنین اجرای خط انتقال آب و برق برای این روستا خبر داد و افزود: همچنین اجرای خط برق برای مجتمع آبرسانی ماهبان و راه‌اندازی شبکه آب شرب ۶ روستای شهرستان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: حفر و تجهیز چاه جدید برای رفع مشکل آب شرب شهر چانف، شروع عملیات نقشه‌برداری برای مجتمع بنت و دستگرد به منظور اجرای شبکه آبرسانی در قالب طرح جهاد آبرسانی، آبرسانی به روستا‌های مجتمع سرگوست و ایجاد تاسیسات جدید در مجتمع چاهان دیگر برنامه‌های اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در ششمین سفر شهرستانی خود  روز دوشنبه، بیست‌ویکم فروردین‌ماه عازم نیکشهر شد و ضمن بازدید از میزان ذخیره آب در محل مخزن سد خیرآباد، طی نشستی با حضور فرماندار با بررسی مسائل مربوط به حوزه آب و فاضلاب به منظور توسعه خدمات آبرسانی و کنترل و رفع تنش‌های آبی در سطح شهرستان اولویت‌های اجرایی سال ۱۴۰۲ تعیین شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار