۵۰۰ پرونده در کمیسیون حل اختلاف مشاوران املاک اردبیل ختم به مصالحه شد

معاون دادگستری استان اردبیل گفت: رسیدگی به ۵۰۰ فقره پرونده در کمیسیون حل اختلاف اتحادیه مشاورین املاک، با نظارت و هماهنگی این معاونت به نتیجه رسید.

جلال آفاقی به پرونده‌های یاد شده در سال گذشته بوده است و نصب برچسب QR در تمام مشاورین املاک دارای پروانه نصب و تقریبا به اتمام رسیده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان اردبیل در دیدار با رئیس و اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک شهرستان اردبیل اظهار کرد: باید با برنامه ریزی‌های زمانبندی شده در سال جاری بتوانیم تخلف بنگاه‌ها را به حداقل برسانیم و نسبت به ارتقاء آگاهی‌های حقوقی مشاورین در خصوص تنظیم صحیح قرارداد‌ها با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی حقوقی اقدام نمایند.

آفاقی خواستار تشکیل جلسه مقدماتی با حضور دستگاه‌های ذیربط و با نظارت معاونت اجتماعی دادگستری اردبیل برای ساماندهی مشاورین املاک و تشکیل اتحادیه استانی در سطح استان شد و گفت: باید پیام‌های پیشگیرانه و آموزشی بصورت مستمر با محتوای حقوقی برای کلیه مشاورین املاک ارسال شود تا مسائل و مشکلات مبتلابه استان و چالش‌های پیش روی حل شود و از ورود پرونده‌های مربوط به املاک و اختلافی این صنف به دستگاه قضایی جلوگیری شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار