بهره برداری از ۲۰۰ واحد صنعتی در اردبیل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امسال ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل تکمیل و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

رامین صادقی گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف در حال انجام بوده و قرار است امسال ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از فعال شدن اکیپ بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سازمان صنعت، معدن و تجارت هم‌زمان با سال رشد تولید خبر داد و می گوید: تلاش ما بر این است تا با رصد و پایش دقیق مشکلات واحدهای صنعتی، تقویت رشد و هموار کردن مسیر توسعه را برای آن‌ها انجام دهیم.

او به فعال بودن دبیرخانه ستاد تسهیل باهدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره و گفت: امیدواریم با کاهش نوسانات قیمت ارز زمینه توسعه واحدهای تولیدی و تقویت جبهه تولید را بیش از گذشته شاهد باشیم.

صادقی می گوید: در صدور جواز تأسیس اقدامات مؤثری انجام‌شده و ما با همکاری ایدرو موفق شدیم جواز بی‌نامی را برای سرمایه‌گذاران طرح‌های مختلف صادر کنیم تا در فرآیند صدور مجوز در کوتاه‌ترین زمان مشکلی به وجود نیاید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از جذب سرمایه‌گذاران خارجی با تسهیل شرایط و بهبود فرآیندها خبر داد و گفت: در همه شهرک‌ها و نواحی صنعتی قرار است در کوتاه‌ترین زمان حتی کمتر از ۲۴ ساعت صدور مجوزها به شکل قانونی انجام‌شده و کمترین نارضایتی‌ها را شاهد باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.