صرفه جویی ۱۳۱ میلیون لیتر فرآورده بنزین در استان یزد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یزد گفت: با مدیریت و عرضه سوخت پاک CNG در مراکز عرضه سوخت در طول سال قبل به میزان ۱۳۱ میلیون لیتر بنزین در استان یزد صرفه جویی شده است.

عبدالرضا انتظاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یزد گفت: با مدیریت و عرضه سوخت پاک CNG در مراکز عرضه سوخت در طول سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۳۱ میلیون لیتر فرآورده بنزین در استان یزد صرفه جویی شده است.

او افزود: دربازه زمانی یاد شده بیش از ۱۳۱ میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی از طریق ۴۷ جایگاه عرضه سوخت در منطقه برای مردم شهر میراث جهانی و دارالعباده یزد توزیع شده است که با مصرف و جایگزینی این میزان گاز طبیعی در این مدت، معادل ۱۳۱ میلیون لیتر بنزین در استان یزد صرفه‌جویی شده است.

انتظاری با بیان اینکه اختلاف محسوس بین قیمت بنزین و سی‌ان‌جی، باعث افزایش استقبال صاحبان خودرو‌ها به استفاده از سی‌ان‌جی شده است اظهار کرد: استفاده از این سوخت و جایگزین کردن آن با سوخت مایع، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و می‌تواند نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا در استان یزد داشته باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یزد گفت: با توجه به پایش مستمر وضعیت عملکرد و تجهیزات فنی جایگاه‌ها، سوخت‌رسانی به خودرو‌های گازسوز در یزد وضعیت مطلوب و خوبی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار