بهزیستی اردکان آماده دریافت زکات فطره مومنان روزه دار

رئیس اداره بهزیستی اردکان گفت: بهزیستی اردکان و مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی، آماده دریافت فطریه و کلیه وجوهات اهدایی از سوی نمازگزاران و مومنان روزه دار خواهند بود.

جمال پایه دار رئیس اداره بهزیستی اردکان گفت: بر اساس فتاوای مراجع عظام تقلید، مومنین می‌توانند زکات فطریه خود را به بهزیستی و مراکز و موسسات خیریه وابسته که متولی نگهداری و ارائه خدمت به ایتام، معلولان، سالمندان، خانواده‌های بی‌سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی و نیازمند هستند، پرداخت کنند.

او در خصوص محور‌های هزینه‌کرد وجوهات زکات و فطریه در بهزیستی اظهار کرد: اولویت هزینه‌کرد این وجوهات همواره در حوزه‌های مربوط به تامین مواد غذایی و درمان بوده است. 

پایه دار با اشاره به محدودیت‌های موجود به خاطر بیماری کرونا، گفت: برای سهولت در پرداخت زکات فطره همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، همشهریان عزیز می‌توانند به روش‌های مختلف شامل پرداخت از طریق شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۹۸۵۰۴۰، شماره حساب ۴۱۷۲۰۳۴۵۴۱۸۲۸۸۱۳، شماره شبا ۱۰۰۱۰۰۰۰۴۱۷۲۰۳۴۵۴۱۸۲۸۸۱۳ و یا از طریق پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۱۲۳*۷۲۴* نسبت به پرداخت زکات فطره خود اقدام کنند.

رئیس بهزیستی اردکان در ارتباط با رقم جمع‌آوری شده از محل وجوه در سال ۱۴۰۱ نیز اظهار کرد: سال گذشته ۵۶۶ میلیون ریال توسط نمازگزاران و روزه‌داران در روز عید سعید فطر تحت عنوان وجوه فطره و زکات به موسسات خیریه تحت نظارت کمک شد. 

پایه دار افزود: همچنین مراکز وابسته به بهزیستی در سطح شهرستان شامل مرکز نگهداری معلولین ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) و خانه سالمندان مجد، در روز عید فطر و روز‌های بعد از عید، آماده دریافت مبالغ مذکور و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

بهزیستی اردکان بیش از ۲۰۳۶ معلول و ۲۵۹ خانوار نیازمند شهرستان را تحت پوشش و حمایت خود داشته و خدمات خود را از طریق ۱۴ مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی و ویزیت در منزل، ۵ موسسه فعال در حوزه پیشگیری، ۵ موسسه خیریه همکار و ۲ مرکز مثبت زندگی به افراد واجد شرایط، ارائه می‌نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار