تجربه یک تجربه‌گر در برنامه «زندگی پس از زندگی»؛

تجربه‌گری که پس از تجربه نزدیک به مرگ زندگی خود را فراموش کرد

تجربه‌گر در این قسمت از برنامه «زندگی پس از زندگی» از فراموشی سخن گفت که با تجربه نزدیک به مرگ، زندگی دنیوی خود را فراموش کرده بود.

قسمت بیست و پنجم فصل جدید «زندگی پس از زندگی» پای صحبت‌های فردی نشست که پس از تجربه نزدیک به مرگ زندگی دنیوی خود را فراموش کرده بود. به گفته این تجربه‌گر، من ذهنیتی از خودم که کی و چی هستم نداشتم. نمی‌دانستم اینجا چکار می‌کنم یا کی هستم. هیچ خاطره گذشته و اتفاقاتی که چند دقیقه قبل برایم افتاد نداشتم.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراست که شبکه چهار سیما برای لحظات افطار تدارک دیده است. این برنامه روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت‌های تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. پیش از این، سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک رمضان پیش از افطار پخش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرزاد رحمانی
۱۴:۲۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
از همه کسانی که برای این برنامه زحمت کشیدند و مهمانهای برنامه وخصوصا مجری خوش صدا و توانمند برنامه ممنون ومتشکرم وقدردان زحماتشان هستم.بی قرار ومنتظر قسمتهای بعدی هستیم که اگر عمری باشه وقسمت شد ببینیم.
United States of America
امیر روشه
۰۴:۲۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام ودورود بر شما عزیزان برنامه‌ریزی جناب دکتر موزون عالیست خداوند متعال خیر دنیا و آخرت به شما فرشته نجات بدهد خود من مدیون شما هستم با خدا قهر بودم برنامه شما نجاتم داد همیشه دعا گوی شما هستم انشالله ۱۲۰ سال عمر با عضت داشته باشید همیشه عالی بوده برنامه تان سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام مرسی بابت مقاله ای که زحمت کشیدید.
خداوند انسان را آفرید و بعد مورد آزمایش قرار داد و بعد هم پاداش در نظر گرفته خیلی پیچیده نیست حالا اونایی که ایمان دارن که هیچ پاداششونو میگیرن اونایی هم که ندارن بدونن که راه گریزی نیست اول و آخر باس بمیرن شوخی نیست و وقتی مردی باس جواب پس بدی
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۰۹:۳۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
برنامه خیلی مفید و آموزنده یه و تاثیرگذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام عیدتون مبارک اینها همش صد درصد واقعیت داره چون خودم هم تجربه کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
از واقعیت هم بالاتر هستند ،چون من خودم لمس کردم و جانانه ایمان دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداوندا چنان نور خود را بر من بتابان که غرق در تو شوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
این‌داستانهای ساختگی از فیلم کشتی تایتانیک طولانی تر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
گناهان انسان مانع از شنیدن حرف حق میشود
Iran (Islamic Republic of)
کتی
۱۲:۱۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینها پیام آوران امروز هستن .آدمی که نخواد باور کنه ،کاریش نمیشه کرد .دختر من هم این تجربه رو داشته .امیدوارم کسانی که باور ندارن فقط خدا کمکشون کنه که راه حقیقت رو پیدا کنن ،چون ما فقط یکبار فرصت زندگی داریم