معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در سفر زرندیه:

تکریم و تعظیم مردم هدف تشکیل محله‌های اسلامی است

سردار حیدر بابا احمدی در سفر به شهرستان زرندیه گفت: ملت ما شایسته بهترین خدمت هستند و طرح محله‌های اسلامی در این راستا اجرا می‌شود.

سردار حیدر بابا احمدی معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در سفر به شهرستان زرندیه در حاشیه افتتاح اولین قرارگاه محله اسلامی این شهرستان گفت: ملت و امت ما شایسته بهترین خدمت و بهترین تکریم و تعظیم هستند.

 سردار بابا احمدی افزود: در این راستا طرح تحقق محله‌های اسلامی با مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های متولی امر مسجد و محله با مرکزیت مساجد با راهبری و هدایت امام جماعت در سطح کشور و با دبیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شکل گرفته است.

او با بیان اینکه قریب به ۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در سطح کشور داریم اضافه کرد: هدف گذاری کردیم که طی ۱۰ سال ۵۰ هزار قرارگاه محله اسلامی تشکیل دهیم و به لطف الهی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱ هزار قرارگاه محله اسلامی شکل در سطح کشور شکل گرفته است.
 
 معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: این قرارگاه‌ها به دنبال احساء نظام مسائل محله و دسته‌بندی و الویت بندی بر مبنای بسیج ظرفیت‌های خود مردم شکل گرفته اند، چون هر جایی که مردم و ظرفیت‌های مردمی پای کار آمدند خصوصاً در نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبنایش مردمی است حل مسائل جامعه و حل مسائل مردم محقق شده است.

او ادامه داد: برای پشتیبانی و حمایت هم دستگاه‌ها قرارگاه‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز شکل گرفته تا با مشارکت و حمایت همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها در سطوح مختلف، شهرستانی، استانی و کشوری انشالله با جهاد خدمت خدمت مومنانه امیدآفرینی شکل بگیرد.

 سردار بابا احمدی تصریح کرد: همانطور که بصیرت ملت عزیز ایران اسلامی در حوزه‌ها و در فتنه‌های مختلف دشمن را با شکست روبرو کرد انشالله در حوزه جنگ نرم اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی هم دشمن را با شکست مواجه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.