نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : دانشجویان باید با جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های اسلام و انقلاب در جامعه امید آفرینی کنند.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن تبریک عید سعید فطر به مسلمانان، گفت : انسان در ماه مبارک رمضان به فضایل زیادی دست پیدا می‌کند که باید سعی کنیم این فضایل را پس از ماه مبارک رمضان حفظ کنیم.

 وی اضافه کرد: بر آحاد جامعه واجب است به تاسی از مفاهیم قرآن کریم و سنت اهل بیت (ع)، زندگی با سعادت دنیوی و اخروی را برای خود به ارمغان بیاورند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار جمعی از دانشجویان با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبری در این دیدار دانشجویان را به تلاش در حوزه جهاد تبیین ترغیب کرده و از آن‌ها خواستند با جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های اسلام و انقلاب، در جامعه امید آفرینی کنند.

آیت الله علما تاکید کرد: همه به ویژه دانشجویان باید با جهاد تببین جامعه را در جریان دستاورد‌های انقلاب اسلامی گذاشته و از این طریق به جامعه امید تزریق کنیم.

وی با بیان اینکه مطالبه گری باید با عقلانیت توام باشد، گفت: چنین مطالبه گری می‌تواند زمینه ساز پیشرفت در امور شود و جامعه را در مسیر توسعه قرار دهد .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.