سروآباد مهیای میزبانی از مسافران تعطیلات عید فطر

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سروآباد از آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد.

 فریاد حدادیان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر، ویژه تعطیلات عید سعید فطر که با ریاست معاون برنامه‌ریزی فرماندار سروآباد در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای ستاد در ایام نوروز امسال، بر تداوم همکاری و آمادگی کامل آنان برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در تمامی طول سال تاکید کرد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سروآباد گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های بالای شهرستان که به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در سطح کشور شناخته شده است، لزوم توجه بیشتر و برنامه‌ریزی مناسب‌تر از اهم اولویت‌هاست.

او یادآور شد: امیدواریم با همکاری و فعالیت شبانه‌روزی دستگاه‌های خدمات‌رسان علاوه بر معرفی ظرفیت‌های شهرستان، میزبان شایسته‌ای برای مسافران و گردشگران باشیم.

اسکان موقت مهمانان در مدارس موجود در محور هورامان، راه اندازی کمپ موقت برای اسکان مهمانان، به‌کارگیری راهنمایان محلی در محوطه پیر شالیار، ترمیم و اصلاح مسیر‌های مواصلاتی و ... از جمله مواردی بود که در این جلسه مصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.