برپایی میز خدمت در روستای پشت چنار سرفاریاب با حضور شورای اداری شهرستان چرام

به گفته فرماندار شهرستان چرام در این برنامه مردم محور مشکلات و درخواست‌های مردم روستای پشت چنار سرفاریاب از نزدیک بررسی و راهکار‌های لازم ارائه شد.

فرماندار چرام در حاشیه این برنامه گفت: در ادامه برنامه‌های بازدید از روستا‌ها و مناطق مختلف شهرستان،  به همراه شورای اداری شهرستان و مسئولان محلی در روستای پشت چنار از توابع بخش سرفاریاب حضور یافتیم و با برپائی میز خدمت از نزدیک درخواست‌های مردمی و نیازمندی‌ها و مشکلات این روستا را بررسی کردیم.
 
عبدالرحمان توفیقیان با اشاره به ظرفیت‌های مناسب کشاورزی، دامداری و گردشگری در این روستا، افزود: برای رونق اقتصادی و حمایت از بخش کشاورزی و دامداری متناسب به ظرفیت‌های موجود در این روستا برنامه ریزی‌های لازم پیش بینی و حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

توفیقیان ساماندهی و بازسازی مخزن آب آشامیدنی روستا و همچنین رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه را از جمله درخواست‌های اهالی روستای پشت چنار بیان کرد و گفت: با پیگیری از مسئولان استانی و شهرستانی این مشکلات رفع می‌شود.

وی اجرای طرح هادی و ساماندهی به معابر روستا و همچنین احداث خانه هلال در بخش سرفاریاب را از دیگر مواردی عنوان کرد که قرار شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای اجرائی شدن آن‌ها اقدام شود.

در کنار برنامه میز خدمت مسئولان، طرح همای رحمت (ویژه ماه مبارک رمضان) با مشارکت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان چرام و همکاری بخشداری سرفاریاب، نیز با برنامه جز خوانی و تفسیر قرآن و ضیافت افطاری ساده در کنار مردم روستا، اجرا شد.
 
مجیدیان بخشدار سرفاریاب هم با قدردانی از اهالی روستای پشت چنار که در حادثه اخیر سقوط و فوت جوان خوزستانی در ارتفاعات کوه نور، که جلوتر از همه نهاد‌ها همکاری و احساس نوع دوستی خود را به نمایش گذاشتند، از حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی در این روستا با هدف پیگیری و رفع مشکلات مردم نیز قدردانی کرد.
 
 حجت الاسلام موسوی امجد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان از فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان که برای پیگیری مشکلات در روستا‌ها حضور می‌یابند، و همچنین از مدیر جمعیت هلال احمر و امدادگران که بانی سفره مهربانی بودند قدردانی و یکی از برکات این سفره را ایجاد همدلی و صمیمیت میان مردم و مسئولان عنوان کرد.

حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه رحمت، مغفرت و اجابت دعا دانست و لزوم بهره مندی از فرصت‌ها در ایام پایانی این ماه عزیز را یادآور شد و در ادامه اظهار امیدواری کرد تشکیل این جلسات و برنامه‌ها در رفع نیازمندی‌های مردم موثر واقع شود.

حضور در گلزار شهدا، بازدید از سرچشمه ، باغ‌ها ، معابر مختلف در سطح روستا و توزیع بسته‌های غذای گرم افطاری بین اهالی از دیگر برنامه‌های حضور شورای اداری در روستای پشت چنار بخش سرفاریاب بود. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.