سرمربی صنعت نفت آبادان:

شادی صنعت نفت برای بعد از شکست گل گهر بماند

آقای ویسی پس از پیروزی امشب تیم صنعت نفت آبادان گفت : شادی این برد برای بعد از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان بماند.

ویسی سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست پس از بازی با نساجی مازنداران گفت : الان فرصت شادی نداریم و شادی ما پس از به پیروزی رسیدن در برابر گل گهر سیرجان است.

 او به وضع نامطلوب تیم از نظر روانی در هفته های پیشین رقابت لیگ برتر اشاره کرد و گفت : با کمک بازیکنان دوباره امید در دل تیم زنده شده اما امتیازاتی که کسب کردیم هنوز کم است و نیاز به تلاش چند برابری است.

به گفته آقای ویسی تاکید کرد با حمایت هواداران نیمه دومی متفاوت برای برد در این رقابت داشتیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به خبرنگاران و در واکنش به رقابت فردای بدون هوادار مس کرمان و گل گهر سیرجان این کار را غیر حرفه ای خواند اما گفت : اطمینان دارم فردا هر 2 این تیم ها با تمام توان بازی خواهند کرد.

سدی مقابل گلزنی نساجی

کارلوس هرناندا بعد از سرمربی تیم نساجی مازندران نیز در این نشست گفت : می خواستیم یک گل بزنیم یا دست کم مساوی کنیم اما مهاجمان آبادانی به ما این اجازه را نمی دادند.

او با رد ساختار سخت دفاعی تیم خود در رقابت امروز گفت :در 10 دقیقه اول صنعت نفت بازی خوبی کرد پس از آن موقعیت های خوبی داشتیم اما در نیمه دومین پنالتی در نیمه دوم همه چیز را عوض کرد و بعد از آن صنعت خیلی بهتر بازی کرد وتوانایی کنترل بازی را از ما گرفت.

آقای هرناندا تاکید کرد تیم صنعت نفت آبادان تیمی خوب و دارای بازیکنان خوبی است و لایق برد امشب بود.

این سرمربی زیبایی فوتبال را در حمایت هواداران تیم ها دانست و گفت : امشب هواداران آبادانی به نحو مطلوب تیم محبوب خود را تشویق کردند
او همچنین در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه با توجه به پنج بازی  اخیر این  تیم آیا قولی به باشگاه نساجی مازندران داده است یا خیر ؟ گفت : ما فوتبال را حرفه ای بازی می کنیم  و هیچ قول و قراری میان من و این باشگاه در این زمینه وجود ندارد.

رقابت امروز صنعت نفت آبادان با نساجی مازندران با نتیجه ی چهار بر صفر به سود تیم آبادان به پایان رسید.

سرمربی نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.