عرضه گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ احتمالاً اوایل مرداد

طبق شایعه‌ای جدید، رویداد آنپکد بعدی سامسونگ برای رونمایی از گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ در هفته پایانی ژوئیه (اوایل مرداد) برگزار می‌شود.

سامسونگ معمولاً در ماه آگوست (اواخر مرداد) دومین رویداد آنپکد خود را برگزار می‌کند.

درحال‌حاضر نمی‌توان شایعه اخیر را تأیید و یا رد کرد؛ اما با توجه به رقابتی که در دنیای گوشی‌های تاشو وجود دارد، برگزاری رویداد بعدی سامسونگ در تاریخی زودتر از سال‌های گذشته امکان‌پذیر است.

رویداد آنپکد بعدی سامسونگ میزبان گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ خواهد بود.

اگر شایعه اخیر صحت داشته باشد، اوایل مرداد با جدیدترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ روبه‌رو خواهیم شد. البته در این رویداد محصولات دیگری هم معرفی خواهند شد؛ از جمله تبلت‌های سری گلکسی تب S۹ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۶. حتی این احتمال وجود دارد که در این رویداد با نسل بعدی ایرباد سامسونگ هم روبه‌رو شویم.

سامسونگ معمولاً در آگوست دومین رویداد آنپکد خود را برگزار می‌کند، اما امسال کمی شرایط متفاوت است. در کنار شرکت‌های چینی که از گوشی‌های تاشو با قیمت‌های متنوع رونمایی کرده‌اند، امسال گوگل هم می‌خواهد وارد این بخش از بازار شود.

انتظار می‌رود گوگل در جریان رویداد I/O ۲۰۲۳ که در ماه جاری برگزار می‌شود، از گوشی تاشوی پیکسل فولد رونمایی کند؛ هرچند که احتمالاً این گوشی در تابستان روانه بازار خواهد شد.

البته تنها با یک شایعه روبه‌رو هستیم و هنوز سامسونگ اطلاعاتی درباره رویداد آنپکد بعدی‌اش منتشر نکرده است. بااین‌حال احتمال معرفی زودهنگام گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ وجود دارد. این گوشی‌ها احتمالاً از لولای جدیدی بهره می‌برند و همچنین گلکسی زد فلیپ ۵ به نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری نسبت به نسل کنونی مجهز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.