اعتراض استقلال به مکان برگزاری دیدار پرسپولیس

باشگاه استقلال به صورت رسمی نسبت به برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان در استادیوم آزادی اعتراض کرد.

 در شرایطی که روز گذشته امیر صادقی‌پناه مدیررسانه‌ای پیکان اعلام کرده بود که این تیم تنها در یکی از ۲ ورزشگاه انقلاب کرج یا دستگردی تهران از تیم پرسپولیس میزبانی خواهد کرد،دصبح امروز ابراهیم شکوری قائم مقام خودروسازان اظهارات متفاوتی داشت.

شکوری در صحبت‌هایش اعلام کرد که آن‌ها مشکلی برای برگزاری دیدار ۲ تیم در استادیوم آزادی ندارد که این مسئله با واکنش شدید هواداران استقلال در فضای مجازی همراه شد و در بسیاری از کانال‌های خبری نیز مطالبی علیه مصاحبه شکوری منتشر گردید.

 فرشید سمیعی سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال در این خصوص گفت: از آنجا که این بازی در ۳ هفته پایانی و نتایج بازی‌ها در سرنوشت تیم‌های دیگر تاثیرگذار است، با توجه به رقابت نزدیک ۳ تیم این مسئله ناقض بازی جوانمردانه خواهد بود. در واقع گذشت از میزبانی توسط یک تیم در سرنوشت سایر تیم‌ها نیز می‌تواند تاثیر داشته باشد و موجب تضییع حقوق سایرین شود. از این جهت ما به این موضوع اعتراض داریم و اعتراض خودمان را هم کتبا تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: از سازمان لیگ می‌خواهیم که به این مسئله توجه داشته باشد که انتخاب محل میزبانی صرفا مربوط به تیم پیکان نیست و در سرنوشت سایر تیم‌ها کاملا موثر است. از این رو انتظار داریم تصمیمی گرفته شود که عادلانه باشد. همانطور که ما در بازی رفت از تیم پیکان درخواست کردیم بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما این تیم قبول نکرد و ما بدون تماشاگر در ورزشگاه دستگردی به میدان رفتیم.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: در حالی که طبق قانون اگر تیم میزبان قادر به پر کردن ۹۰ درصد سکو‌ها نیست، تماشاگران تیم مهمان می‌توانند کل ورزشگاه را به خودشان اختصاص بدهند مسابقه بدون تماشاگر برگزار شد و ما مثل همیشه از سازمان لیگ تبعیت کردیم. الان هم انتظار داریم این مسئله در‌مورد بقیه رعایت و عدالت جاری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار