استفاده از توان و ظرفیت همه نمایندگان استان برای پیشرفت و رشد کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت : طبق روال گذشته، تلاش براین است که در فرصت‌های مقتضی از توان و ظرفیت همه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت و رشد استان استفاده کنیم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست با تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت : باید از توان و ظرفیت نمایندگان مردم استان برای بهبود وضعیت استان بیشتر استفاده کنیم و در این نشست از این بزرگواران دعوت کرده بودیم تا در نشست هم اندیشی و همفکری برای توسعه بیشتر کرمانشاه حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: چند تن از نمایندگان استان در این نشست حضور داشتند و ۲ نفر از آن‌ها در کرمانشاه نبودند و بعضی هم حضور نداشتند که ما از مشورت و همفکری این بزرگواران هم استفاده خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در این نشست بعضی از مسایل کلان با همراهی نمایندگان دنبال شد که انشاء الله شرایط بهتری برای توسعه استان ایجاد شود. فرصت خوب بود برای پیگیری بعضی از مسائل و طرح‌های استان مانند راه آهن غرب، فرودگاه، آسیب‌های اجتماعی و همچنین مسکن.

وی عنوان کرد: در این نشست برای تسریع در اجرای این طرح‌ها و حل برخی مسائل ورود پیدا کردیم و تماس‌های اثربخشی با مسوولین کشوری گرفته شد و خوشبختانه قرار‌هایی قطعی شد.

صحرایی گفت: از نمایندگان مردم استان در مجلس قدردانی می‌کنم که این همراهی را با مجموعه مدیریتی استان دارند که انشاءالله ثمره این همراهی‌ها برای مردم استان ارزشمند و تاثیرگذار خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.