برگزاری اختتامیه سفیران سلامت دانش‌آموزی در همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری اختتامیه هفتمین سفیران سلامت دانش‌آموزی در این استان خبر داد.

عبدالله جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گرامیداشت هفته سلامت با شعار "سلامت برای همه" همزمان با کشور به نقش پررنگ مراقبان سلامت در ارتقای دانش و آگاهی آینده‌سازان کشور و رشد مفاهیم سلامت در جامعه و خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت همسالان و سفیران سلامت دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: با اعلام وزارت بهداشت، هفته سلامت از تاریخ ۹ تا ۱۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

او افزود: علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع در مدارس با محوریت شعار سال، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی نیز در مدارس و ادارات همزمان با مراسم نمادین هفته سلامت اجرا و از منتخبان شهرستانی و استانی این جشنواره تجلیل خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های غذای سالم، صبحانه سالم و همایش‌های کوهپیمایی و پیاده‌روی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته سلامت و در مدارس برگزار می‌شود.

جعفری به نقش هفته سلامت و اهمیت موضوع سلامت اشاره کرد و افزود: هفته سلامت مناسبتی است که هر سال مصادف با سالروز تاسیس سازمان جهانی بهداشت گرامی داشته می‌شود که امسال نیز تمرکز شعار این هفته بر روی سلامت برای همه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.