رئیس لالیگا:

بارسا مثل پی‌اس‌جی به شیر نفت وصل نیست/ بازگشت مسی پیچیده است

رئیس لالیگا، لحن خود درباره بازگشت مسی به بارسا را کمی تغییر داده و در صحبت‌های امروز خود اعلام کرد بازگشت اسطوره آرژانتینی در شرایط فعلی بسیار پیچیده است.

رئیس لالیگا بار دیگر درباره باشگاه بارسلونا و بازگشت لیونل مسی به این تیم صحبت کرد. آنچه در صحبت‌های اخیر او مورد توجه قرار گرفته تغییر لحن خاویر تباس نسبت به آخرین صحبت‌هایی است که درباره این انتقال انجام داده بود.

تباس در صحبت‌های قبلی‌اش گفته بود که دوست دارد مسی را فصل آینده با پیراهن بارسا ببیند و از بازگشت او به این تیم خوشحال می‌شود. اما رئیس لالیگا در جدیدترین صحبت‌های خود درباره این موضوع لحنش را بار دیگر کمی تغییر داده و می‌گوید به دلیل مشکلات مالی بارسلونا بازگشت اسطوره آرژانتینی پیچیده خواهد بود.

رئیس لالیگا در صحبت‌های خود گفت:" اگر بخواهم امروز به سوال درباره بازگشت مسی پاسخ بدهم باید بگویم با این شرایط بازگشت او خیلی پیچیده است".

تباس در ادامه توضیح داد:"باید ببینیم ماجرا چطور پیش می‌رود، اما چندین شرط وجود دارد که همه باید برآورده شود. چند بازیکن بارسا باید بروند و باشگاه باید کاهش دستمزد بازیکن‌ها را در دستور کار قرار دهد. بعد باید مشخص شود که دستمزد مسی در بارسا چقدر خواهد بود. بارسا مثل پی‌اس‌جی نیست که به شیر نفت و گاز وصل است و توان هزینه‌های نجومی دارد. در این لحظه که با هم صحبت می‌کنیم بازگشت مسی خیلی پیچیده است".

روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا می‌گوید مدیران بارسا در هفته گذشته جلساتی با مسئولان لالیگا برگزار کردند تا درباره جزئیات بازگشت احتمالی مسی به این باشگاه و روندی که باید در پیش گرفته شود صحبت کنند.

برچسب ها: پاری سن ژرمن ، بارسا ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار