پیگیری مرکز جامع سلامت دارخوین با حمایت وزارت بهداشت

توسعه بخش پست پارتوم (مراقبت بعد از زایمان) و دیالیز بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان با حضور معاون وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت که به نمایندگی از وزیر بهداشت در آیین بهره‌برداری از این دو بخش حضور داشت، گفت: با توجه به جمعیت شادگان نسبت به تامین MRI این شهرستان نیز در این منطقه قول مساعد می‌دهیم.

وی ادامه داد: موضوع پیگیری مرکز جامع سلامت دارخوین و توسعه بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان نیز با حمایت وزارت بهداشت و در راستای رسیدگی به رویکرد عدالت و تعالی سلامت نظام سلامت، دنبال خواهند شد.

توسعه، بازسازی و تجهیز بخش پست پارتوم این بیمارستان با ۱۵ تخت، با متراژ ۴۵۰ مترمربع و اعتبار ۵۵ میلیارد ریال محقق شد، ضمن اینکه توسعه، بازسازی و تجهیز بخش دیالیز از ۱۲ تخت به ۲۰ تخت نیز با متراژ ۷۰۰ مترمربع اعتبار ۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و با مشارکت وزارت نفت، شکل اجرایی به خود گرفت.

در آیین بهره‌برداری از این دو بخش امام جمعه شادگان، فرماندار این شهرستان، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان حضور داشتند.

برچسب ها: بیمارستان ، شادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار