پیام پلیس برای هفته سلامت؛

زحمتکشان سلامت در بیماری‌های سخت با گذشتن از جان خود نفس‌های بسیاری را نجات دادند

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در پیامی ضمن گرامی داشت هفته سلامت، تلاشگران عرصه سلامت را جهادگران مقابله با تهدیدات جسمی و روانی مردم معرفی کرد.

در متن پیام فراجا برای هفته سلامت که مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اختیار رسانه‌ها قرار داده، آمده است: «مقام معظم رهبری مسئله سلامت را جزو مسائل درجه یک هر کشوری می‌دانند. هفته سلامت هر ساله در اردیبهشت ماه، گرامی داشته می‌شود تا یادمان بماند در کوران حوادث تلخ و بیماری‌های سخت، این زحمتکشان سلامت کشور بودند که از جان شیرین خود گذشتند تا نفس‌های زیادی در این دنیا بمانند.

سلامت و امنیت همواره دو نعمت مغفول مانده و البته زیرساخت جامعه‌ای متعالی و پایدارساز توسعه هستند چراکه اگر سلامت جسم و روان افراد محقق شود، تحرک، پویایی، خلاقیت و امید در جامعه جاری و ساری شده و شاهد پیشرفت در تمام ارکان اجتماعی خواهیم بود؛ در این میان پلیس نیز ضمن گرامی داشت این هفته و احترام به تلاشگران عرصه سلامت، اعلام می‌دارد که در راستای افزایش احساس امنیت روانی مردم در کنار و هم قدم با فعالان حوزه سلامت است.

هفته سلامت امسال که با شعار "سلامت برای همه با پزشک خانواده" نامگذاری شده و فرصت مغتنمی است تا تلاش‌های خالصانه خادمان عرصه سلامت کشور را ارج نهاده و از همه زحمتکشان حوزه بهداشت و درمان و یاریگرانی که نقشی در افزایش سلامت افراد جامعه دارند، تقدیر کرده و سپاسگزار زحمات آنان باشیم.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت هفته سلامت و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این عرصه به ویژه شهدای مبارزه با ویروس کرونا، برای همه پزشکان، پرستاران و کادر درمان و فعالان عرصه سلامت، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
به خاطر اینکه حقوق های نجومی می گیرن پرستاران ؛ماماها و.... همه حقوقشون نسبت به سایر کارکنان دولت خیلی خیلی زیاده کارشون هم خیلی راحته از نظر تحصیلات هم که همه لیسانس دارن نمی دونم حقوق زیادشون برا چیه؟ ماماها هم که اگه خصوصی باشن کارشون رو انجام میدن در غیر این صورت مادر و بچه رو داغون می کنن هیچی بارشون نیست فقط پوووولللل
آخرین اخبار