مسئله حجاب یک جریان ساماندهی شده از سوی دشمن است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی مسئله حجاب را یک جریان ساماندهی شده از سوی دشمن دانست.

حجت الاسلام رحیم آبادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیما‌ی استان گفت: مسئله حجاب یک جریان ساماندهی شده از سوی دشمن است و درصد محدودی از مردم هستند که عامدانه و آگاهانه به حجاب بی توجهی می‌کنند و با این افراد مطابق قانون برخورد می‌شود.

او افزود: دشمن می‌داند که با جنگ سرد به جایی نمی‌رسد اما در عرصه حجاب و جنگ نابرابری که به ما تحمیل می‌کند بسیار امیدوارانه کار می‌کند.

حجت الاسلام رحیم آبادی ادامه داد: احساس جنگ خیلی مهم است و این یک انتخاب نیست که فرد از نظر ظاهری بگوید می خواهد با پوشش دلخواه در جامعه ظاهر شود و طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید به آموزش و آگاهی دادن به جوانان توجه شود.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار کرد: عملا در حوزه نشر معارف حجاب و عفاف که خیلی هم ضروری است بسیار کم کاری داشته ایم و این جریان یک جنگ است که ما هم در زمینه شناخت دشمن و هم شناخت توطئه های دشمن کوتاهی کردیم.

او با بیان اینکه عده ای از افراد تنها از روی جهالت و لجاجت مسئله حجاب را رعایت نمی‌کنند گفت: تا زمانیکه پدیده بی حجابی در جامعه وجود دارد یعنی کم کاری از سوی مسئولین بوده است.

حجت الاسلام رحیم آبادی تصریح کرد: اینکه افرادی بخواهند قانون عفاف و حجاب را زیر پا بگذارند پذیرفته شده نیست و آحاد مردم در این موضوع نقش دارند و مردم نباید از کنار این مسئله رد شوند و باید تذکر لسانی بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار