دستگیری گرداننده صفحه اینستاگرامی منتشرکننده تصاویر نامناسب

رئیس پلیس فتای البرز گفت: شخصی که با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی اقدام به انتشار تصاویر نامناسب از فعالیت ورزشی تعدادی از شهروندان می‌کرد، توسط پلیس فتا شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ رسول جلیلیان گفت: مأموران پلیس فتای استان در حین رصد فضای مجازی باصفحه اینستاگرامی مواجه شدند که اقدام به انتشار تصاویر نامناسب از فعالیت ورزشی و خصوصی شهروندان در یکی از باشگاه‌های شهر کرج می‌کرد، که با هماهنگی مقام قضایی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حکایت از این داشت که خانومی به منظور جذب دنبال کننده با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی آموزش حرکات ورزشی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و نامناسب شهروندان در یکی از باشگاه‌های شهر کرج می‌کند.

رئیس پلیس فتای البرز گفت: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی گرداننده این صفحه اینستاگرامی شناسایی و با انجام اقدامات پلیسی به پلیس فتا هدایت شد.

او افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به صراحت به راه‌اندازی صفحه اینستاگرامی و انتشار تصاویر نامناسب و خصوصی شهروندان برای جذب فالوور اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه فضای مجازی فضای مناسبی برای انتشار تصاویر خصوصی نیست، گفت: بسیاری از پرونده‌های پلیس فتا مربوط به سوء استفاده از تصاویر منتشر شده از سوی کاربران فضای مجازی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار