اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطالبات مردمی

دبیر ستاد امربه معروف گفت: اولویت ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان پیگیری مطالبات مردمی ومرتفع شدن مشکلات مردم درسراسر استان است.

 دبیر ستاد امربه معروف در جلسه سیاسی بصیرتی پیروان ولایت گفت: در امربه معروف ونهی از منکر باید مومنانه و محترمانه تذکر بهیم و اگر در این خصوص شخصی بعنوان امربه معروف کردن توهین کند مجرم است.


حجت الاسلام محسن مظاهری افزود: هیچ کس حق ندارد در اماکنی که بدون تجسس در معرض دید عموم قرار می‌گیرند همانند آپارتمان ها، هتل ها، بیمارستان و وسایل نقلیه عمومی و خودرو‌های شخصی مرتکب منکری شود.


وی با اشاره به نگه داشتن حرمت در جامعه اسلامی گفت: همه باید تابع قانون باشیم ورعایت قانون را در جامعه داشته باشیم حتی اگر آن قانون را قبول نداشته باشیم.


دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان با اشاره به حق مردم در امربه معروف ونهی از منکر از عملکرد دولت افزود: مردم حق دعوت به خیر، نصیحت وارشاد در عملکرد دولت را دارند.


حجت الاسلام مظاهری گفت: طبق قانون هر مجموعه اعم از ادارات، نهاد‌ها و اصناف متولی آن مجموعه موظف به عمل به قانون و حفظ شعائر اسلامی است و چنانچه در این مسائل متولی آن مجموعه کوتاهی کند شخص مدیر آن مجموعه و دستگاه باید پاسخگو باشد و قانون از آن شخص مدیر ومتولی مطالبه گری خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.