کمک هزینه‌های بیمه را چگونه دریافت کنیم؟

مسئول ارتباطات مردمی سازمان بیمه تامین اجتماعی البرز شرایط و مراحل ثبت و دریافت کمک هزینه‌های بیمه را تشریح کرد.

پورتقی با بیان این که روند پرداخت کمک هزینه‌های سازمان بیمه تامین اجتماعی غیرحضوری شده است، گفت: بیمه شدگان می‌توانند دستور پزشک و درخواست خود را در https://es.tamin.ir/b ثبت کنند و پس از تایید همکاران، مبلغ در تاریخ ۱۵ هرماه به حساب بیمه شده واریز می‌شود.

افزود: تمام بیمه شدگان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی (eservices.tamin.ir) سوابق خود را رصد کنند، دستمزد‌های پرداختی را ببینند و از چهل خدمت غیرحضوری دیگر بهره‌مند شوند.

او می‌گوید: همکاران من در سامانه تلفنی ۱۴۲۰ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات بیمه شدگان هستند.

رئیس اداره ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی البرز گفت: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ نیز از دیگر روش‌های ارائه خدمت غیرحضوری به بیمه شدگان تامین اجتماعی است.

او در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، می‌گوید: امیدوارم ساز و کاری ایجاد شود که همه کارگران ساختمانی شناسایی شوند و بتوانیم به صورت رایگان آنان را بیمه کنیم، اما اکنون ظرفیت و سهمیه‌ای برای بیمه این قشر وجود ندارد.

پورتقی گفت: هرکسی که ادعای سابقه بیمه دارد و سابقه او موجود نیست می‌تواند ادعای خود را در ایگاه اینترنتی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی ثبت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۰۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
با سلام خدا قوت
الان حدود ٢٠ روز ميباشد كه هزينه پروتز عينك طبي پرداخت نشده با توجه به تاييد مداركم
ممنونم