توزیع هزاران پرس غذای گرم و ۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند

مدیر قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی کشور گفت : هزاران پرس غذای گرم و ۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند سرپل‌ذهاب در استان کرمانشاه توزیع شد.

فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی کشور گفت : بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها همچون سال‌های گذشته با برگزاری رزمایش احسان و همدلی اقدام به تهیه و توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی، شامل برنج، چای، ماکارانی، رب، حبوبات و سایر اقلام کرد که این بسته‌ها به خانواده‌های تحت حمایت سرپل ذهاب و شهرستان‌های اطراف کرمانشاه اهدا شد.

وی اشاره‌ای هم به برپایی موکب در کوه‌های بازی دراز کرد و اظهار داشت: به مناسبت یادواره شهدای بازی دراز ۶ موکب در مسیر تردد کوه‌های بازی دراز و مقبره شهدا و جایگاه تنگه مرصاد همچنین امامزاده احمد بن اسحاق برپا کردیم که در این موکب‌ها روز‌های ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم و هزاران بطری آب معدنی و آب میوه وکیک را داشتیم.

مدیر قرارگاه مرکزی محرویمت زدایی کشور ضمن تشکر از خیران خاطر نشان کرد: این بسته‌های معیشتی و غذای گرم به همت و همیاری خیران سراسر کشور به ویژه خیران تهرانی تهیه و بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار