در دولت سیزدهم؛

‌صادرات نفت ایران ۲ برابر شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: با اقدام‌های مؤثر، صادرات نفت‌خام و میعانات گازی در مقایسه با زمانی که دولت سیزدهم تحویل گرفته شد، ۲ برابر شده است.

محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: اعتبار طرح‌ها و پروژه‌های پایانه‌های نفتی ایران ۳ هزار میلیارد تومان است که ۸۰ درصد اعتبارات بر اساس مصوبات شرکت ملی نفت ایران مربوط به دولت سیزدهم هستند. نگاه ما به پایانه‌ها نگاه بلندمدت است و جزیره خارک از نظر جغرافیایی میان پایانه‌های دنیا برترین به شمار می‌آید و باید در بالاترین سطح استاندارد‌های جهانی اداره شود.

وی افزود: ارتقای سیستم‌های اعلان و اطفای حریق، تعمیرات اساسی مخازن، به‌روزرسانی سیستم‌های اندازه‌گیری نفت (میترینگ)، احداث مخازن جدید با ظرفیت ۴ میلیون بشکه در خارک، ۱۰ میلیون بشکه در جاسک و ۵۰۰ هزار بشکه در تهران و ارتقا و نوسازی سیستم‌های موجود از جمله اقدام‌ها برای توسعه پایانه‌های نفتی ایران هستند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به نقش کارکنان در بهره‌وری سازمان اشاره و تصریح کرد: کارکنان به‌عنوان مهم‌ترین دارایی، نقشی اساسی در تعالی سازمان دارند و پشتوانه محکم نظام، دولت و صنعت هستند و این وظیفه ما را در جبران خدمات کارکنان سنگین‌تر می‌کند.

خجسته‌مهر تأکید کرد: صادرات نفت‌خام و میعانات گازی در مقایسه با زمانی که دولت تحویل گرفته شد، ۲ برابر شده است. این به‌معنای آن است که امکانات، تأسیسات، لجستیک و خدمات دریایی خارک، به‌طور کامل در اختیار صادرات است و از طرفی شرکت میترینگ، خدمات پهلودهی و هدایت کشتی‌ها و ناوگان حمل‌ونقل صادراتی، توانمندی دارد و یک ناوگان کامل است.

وی گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای اینکه به شکل مدرن و مبتنی بر فناوری‌های نو اداره شود، چه از نظر سخت‌افزار و نرم‌افزار، باید هرچه سریع‌تر برنامه پنجساله را تدوین کند، زیرا همه تخصیص اعتبارات بر مبنای برنامه توسعه‌ای خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
میگه روسیه نفتش رو ۳۰ درصد ارزونتر از میانگین جهانی میفروشه و چین ترجیح داده از ایران نفت بگیره چون ۱۰درصد ارزونتر از روسیه میفروشه یعنی در مجموع یه ضرب و دو ضرب ایران نفتش رو ۴۰ درصد زیر میانگین جهانی به چین میفروشه،حالا که یوان فراوانترین ارز خارجی ما شده،لااقل تمام قیمت گذاری‌های اجناس رو بر حسب یوان انجام بدید و بعنوان ارز کمکی کنار ریال استفاده کنیم از طرفی قاچاق یوان به خارج کشور نگرانی بابت ذخیره آن در داخل ایجاد نمی‌کند و از طرفی مقابل نوسانات دلار،یوان بهتر از ریال هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
واقعاً مردم فقیر با این گرانی چکار کنند در هر خونه چند ماشین چند صد میلیونی که دیگه توی کوچه ها و خیابان ها جا برای پارک نیست و موقع ثبت نام مردم فقیر تو چند ثانیه پولش واریز میکنن یا طلا و دلار و سکه همینطور واقعا آدم دلش می‌سوزد وهر کجا برای خرید می‌روی باید صف بایستی حالا مردم فقیر کجا خرید کنن صف نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه فایده وقتی رفاه وحال وروز مردم این باشه که دیگه نیازهای اولیه خودشونم نمی تونند بر طرف کنند مسکن وماشین و لباس و یک شکم سیر شده آرزو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
از قیمت پراید پیداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
برعکسش سفره ما دوبرابر کوچکتر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
دیگی که برا من نجوشه بنظرتون چی توش بجوشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
احتمالا خیرات ایران دو برابر میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سفره ی مردم هم 20 برابر کوچیکتر شد.
آخرین اخبار