گل محمدی: با بردن پیکان در کورس قهرمانی ماندیم/ استقلال و سپاهان پا پس نکشیدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این ۳ امتیاز را بگیریم و در کورس قهرمانی بمانیم.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم پیکان اظهار کرد: از ۳ امتیازی که گرفتیم، خیلی خوشحال هستیم و خدا را شکر می‌کنیم. هر بازی‌ای که در لیگ داریم مانند یک فینال می‌ماند و حساسیت بازی خیلی زیاد است و به هر صورت ممکن است روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد. در مجموع توانستیم یک بازی خوب انجام بدهیم با توجه به اینکه تیم حریف منظم و تاکتیکی است دیدیم که موقعیت زیادی به پرسپولیس ندادند.

او افزود: پیکانی‌ها چشم به ضد حملات داشتند و در یک یا ۲ مورد خطرناک بودند. واقعاً برای ما بازی سختی بود و به سختی از لایه‌های دفاعی حریف گذشتیم، اما باز هم خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این ۳ امتیاز را بگیریم و در کورس قهرمانی بمانیم.  

ورزشگاه آزادی پر از هوادار بود 

سرمربی پرسپولیس بیان  کرد: همه بازیکنان ما در  این بازی تمرکز خیلی خوبی داشتند و با دوندگی و تعصب زیادی که به خرج دادند نتیجه هم گرفتند، از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم. ضمن اینکه این برد را به همه هواداران پرسپولیس به ویژه آن‌هایی که امروز در استادیوم بودند تبریک می‌گویم. با وجود ناهماهنگی‌هایی که وجود داشت باز هم استقبال خوبی از این بازی داشتند اما باز هم می‌توانستیم استادیوم را پرتر ببینیم.  

باید پیکان را در چمن مصنوعی، آسفالت و خاکی هم می بردیم 

گل‌محمدی درباره  اینکه پرسپولیس در مقطعی به مصاف پیکان رفت که هجمه‌ها علیه این تیم زیاد بود و حریفان بیانیه‌های زیادی صادر کردند که سبب وارد شدن فشار به این تیم شد، گفت: به بازیکنان گفتم بازی در هر جایی باشد می‌خواهد چمن مصنوعی، آسفالت یا خاکی باید بازی را ببریم. برای من واقعاً فرقی نمی‌کرد هرچند هواداران در استادیوم آزادی حضور دارند، اما با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد فقط هدف ما گرفتن ۳ امتیاز بود. هر جایی بازی برگزار می‌شد استقبال می‌کردم و اصلاً برای ما زیاد مهم نبود بازی در آزادی برگزار شود؛ اما مهم بود هواداران در این مقطع از فصل کنار پرسپولیس باشند، زیرا وجود آن‌ها می‌تواند به ما خیلی انگیزه بدهد و کمک کند.

استقلالی ها در زمان استراماچونی ۲ بار با پیکان در آزادی بازی کردند

او افزود: چرا نباید از هواداران‌مان  استفاده کنیم ضمن اینکه این اتفاق در سال‌های گذشته برای استقلال هم افتاده است. وقتی استراماچونی سرمربی این تیم بود با همین پیکان ۲ بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند. برخی تصمیم‌گیری‌ها نه دست باشگاه است و نه دست مربیان، در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم‌هایی گرفته می‌شود و امنیت تماشاگران در اولویت قرار می‌گیرد.  

هیچ شکی نیست که حسینی مربی باشرفی است 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: باید از تیم پیکان هم تشکر کنم. زیرا بازی خیلی خوب، با غیرت و با شرفی از خودشان نشان دادند. با وجود صحبت‌های زیادی که پشت‌سر مجتبی حسینی مطرح شد دیدید چقدر خوب فوتبال بازی کرده، دفاع و حمله کردند. در اینکه حسینی یک مربی کاربلد و با شرف در فوتبال ایران است هیچ شکی نیست. با این جوانانی که دارد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. اما به هر حال این هجمه‌ها بود و فشار زیادی به ما و تیم آوردند. باز هم خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم.  

همه بازیکنان عملکرد خوبی در تیم پرسپولیس داشتند 

گل‌محمدی درباره اینکه آیا از وضعیت شیخ دیاباته و پریرا رضایت دارد؟ عنوان کرد: اگر در مجموع بخواهیم عملکرد آن‌ها را در لیگ حساب کنیم برای تیم ما مثمر ثمر بودند. همه بازیکنانی که به ویژه امروز به زمین آمدند عملکرد خیلی خوبی داشتند. قطعاً چهار فینال در لیگ برتر و ان‌شاالله جام حذفی پیش‌رو داریم. امیدوارم از مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم بگذریم. همه بازیکنانی که اکنون در تیم هستند شرایط خیلی خوبی داشته و می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.  

داوران با تمرکز بالا بهتر قضاوت می کنند 

او درباره اینکه  با وجود اعلام یک پنالتی به سود پرسپولیس در صحنه‌ای که روی سعید صادقی پنالتی اعلام نشد اعتراض زیادی کرد، گفت: در بازی‌های حساس و هفته‌های پایانی لیگ که در حال طی کردنش هستیم اعتقاد دارم داوری که خوب تمرکز کند می‌تواند قضاوت خوبی داشته باشد. در مورد صحنه روی سعید صادقی باید کارشناسان نظر بدهند. اما در کل بنیادی‌فر روی همه دقایق بازی تمرکز خوبی داشت. خود من هنوز آن صحنه را ندیدم، اما ظاهراً کارشناسان گفته‌اند پنالتی بوده است. امیدوارم در هفته‌های پایانی همه داوران بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. ما هم می‌توانیم به آن‌ها کمک کرده و شرایطی فراهم کنیم تا راحت‌تر و بدون اشتباه سوت بزنند.  

استقلال و سپاهان هنوز پا پس نکشیدند 

سرمربی پرسپولیس درباره  اینکه چقدر به قهرمانی تیمش امید دارد؟ و استرس تیمش در این مسابقه، عنوان کرد: استرس داشتن طبیعی است، زیرا رقابت خیلی فشرده و پایاپای است. سپاهان و حتی استقلال هنوز پا پس نکشیده‌اند. هنوز لیگ تمام نشده و ۲ هفته سرنوشت‌ساز برای ما مانده است. باید شرایطی فراهم کنیم تا با تمرکز بیشتر و به دور از حاشیه این دو بازی را نیز با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

گل‌محمدی گفت: هدف اصلی ما کسب قهرمانی لیگ برتر است. همه قهرمانی‌ها واقعاً با سختی به دست می‌آید. خود من از پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس خاطرات خیلی خوب و به یادماندی دارم و هیچ وقت آن را فراموش  نمی‌کنم، اما این قهرمانی نیز با  توجه به رقابتی که در بالای جدول دارد می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین قهرمانی پرسپولیس باشد. توکل ما بر خدا است و با اتحاد و همدلی خوب به سمت قهرمانی می‌رویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
باید به داوری تبریک گفت واقعا چ لزومی داره لیگ برگذار کنیم لیگی که داور قهرمان راتایید می کند تیم حکومتی باید قهرمان شود حالا هرکاری که بشود بایدکرد آیا داور پیکان ولنگ پنالتی بود که گرفت بایدتاسف خورد ب حال داوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
داور مچکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
آره. مطمئن باشین اگه خودتون هم نتونستین گل بزنین اینقدر براتون پنالتی می گیرند تا بتونین .....
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۱:۲۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
یادش بخیر یه عده پارسال میگفتن استقلال با "سهمیه پنالتی " قهرمان شد !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
قهرمانی شما قبل درموردش تصمیم گرفته شده بود راحت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
و چه بدبخت کسانی که طرفدار این تیم ... هستند رسوایی از این بالاتر نیست که این همه قضاوت های ناعادلانه و پر اشتباه! کدام پنالتی؟ کدام خطا؟ دیگه اینقدر این سریال تکراری مضحک شده که آوازه آن به خارج از کشور هم رسیده ! به چه قیمتی با اعصاب و روح مردم بازی می کنید؟ این تیم اگه ریشه دار بود و اصالت داشت تا الان برای خود اعتباری کسب کرده بود تمام این حلبی های داخلی را هم چه در زمان پروین چه الان به یمن داور و مسوولین گرفته تنها یک دوره آن هم دو سال از فعالیت برانکو بدون هیچ مشکلی جام را درست گرفتند! بس کنید این بازار کثیف تان را ! بس کنید این حمایت های تابلو و بی حد و اندازه تان را! برای سرگرمی و ورزش یک مشت جوان هم چیزی نگذاشته اید. بی خود نیست که نامت نهادند استقلال! اگرچه تاج سر بودی اما الان هم بدون وابستگی روی پای خودت می جنگی! درود بر شرفت ای تیم آسمانی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقای گل محمدی..پس چرا بقیه تیمها ی لیک با پیکان در استایوم آزادی بازی نکردند...تا داوری و هیئت برگزاری لیک برتر را دارید..هیچ دغدغه. قهرمان شدن را نداشته باشد..شعور .و.آگاهی مردم خیلی بالاست..فیلم بازی نکنید..بجای آن مردانه .فوتبال.بازی کنید ...مثل بقیه...بازی تراکتور و سپاهان اصفهان را از اول یک.بار خوب نگاه کن...بازی سپاهان...ملوان..را هم نگاه.کن...ببین تفاوت حکم صادر کرد ن...به یکی از رقیبان تیم نور چشمی...بس دیگه؟. تمامش کنید......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
لازم نبود بازی می کردید هرسال هدیه قهرمانی بهتان می دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
باز اینا فشارشون رفت بالا وقتی خودتون با سهمیه پنالتی در هر بازی هم نمیتونید حریفتون رو ببرید تقصیر بقیه چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
پس چرا پارسال هدیه قهرمانی رو به پرسپولیس ندادن؟ حتما استقلال را هم پارسال قهرمانی رو بهش هدیه دادن . با عقل و شعورت حرف بزن
آخرین اخبار