سید صالحی: بازیکنان پرسپولیس برابر پیکان استرس داشتند/تکلیف قهرمانی هفته آخر مشخص می‌شود

کارشناس فوتبال گفت: بازی پرسپولیس و پیکان کیفیت بالایی نداشت و سرخپوشان استرس داشتند.

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال درباره برد پرسپولیس برابر تیم پیکان اظهار کرد: این بازی کیفیت بالایی نداشت و بازیکنان پرسپولیس استرس داشتند و توپ‌ها را از دست می‌دادند و نمی‌توانستند موقعیت سازی کنند. پیکانی‌ها عمق دفاع را بستند و پرسپولیسی‌ها از کناره‌ها توپ را ارسال می‌کردند که دروازه بان و مدافعان قد بلند حریف اجازه خلق موقعیت نمی‌دادند.

او ادامه داد: در نیمه دوم با تغییراتی که گل محمدی انجام داد، تیم پرسپولیس یکپارچه حمله شد و از عمق دفاع حریف نتوانست استفاده کند، اما با ارسال از جناحین پریرا توانست موقعیت خلق کند و سرخپوشان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که درباره درست بودن یا نبودنش باید کارشناسان داوری نظر بدهند. بعد از آن پرسپولیسی‌ها بازی را مدیریت کردند و توانستند ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند و به صدر جدول برگردند.

سید صالحی گفت: مالکیت توپ در اختیار پرسپولیسی‌ها بود، اما استرس بالا مزید بر علت شد تا آن‌ها توپ را از دست بدهند. قاعدتا کل بازی فشار بر روی مدافعان بود و یک اشتباه باعث شد که پرسپولیسی‌ها صاحب پنالتی شوند و به گل برتری برسند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه کدامیک از تیم‌ها شانس قهرمانی دارند، گفت: من شانس پرسپولیس و سپاهان را برای قهرمانی یکسان می‌بینم. البته بازی بعدی پرسپولیس نسبت به سپاهان روی کاغذ سخت‌تر است. سپاهانی‌ها هفته بعد باید برابر پیکانی قرار بگیرند که این تیم تدافعی بازی می‌کند و تفکرات مجتبی حسینی این است که امتیاز از دست ندهد. همچنین پرسپولیس باید به مصاف تیم گل گهر برود که این تیم هم برای اعاده حیثیت وارد زمین مسابقه می‌شود تا باخت جام حذفی را جبران کند. به نظرم هفته آخر قهرمان لیگ مشخص می‌شود.

او درباره اینکه تیم استقلال شانس قهرمانی دارد، گفت: تیم استقلال با تساوی برابر تیم صنعت نفت آبادان شانس قهرمانی اش کمتر از سپاهان و پرسپولیس شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار