مشخص شدن مراحل تور دوچرخه‎‌سواری جوانان مرند

سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی گفت: مراحل برگزاری تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی جوانان مرند-ارس-ماکو مشخص شد.

آقای هوشیار گفت:سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس-ماکو روز‌های پایانی اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی گفت:در این دوره از تور منطقه آزاد ماکو نیز مشارکت خواهد داشت و به همین علت سومین دوره این تور به نام تور مرند-ارس-ماکو نامگذاری شده است.

آقای هوشیار افزود:روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه روز افتتاحیه این رقابت‌ها خواهد بود که در ماکو و به میزبانی منطقه آزاد ماکو برگزار خواهد شد.

وی گفت:مرحله نخست سومین دوره این تور بین‌المللی روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت به صورت کریتریوم و به مسافت ۶۰ کیلومتر برگزار می‌شود و پس از پایان مرحله اول تیم‌ها به منطقه آزاد ارس ترانسفر می‌شوند. مرحله دوم نیز روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در منطقه آزاد ارس به مسافت ۶۳ کیلومتر برگزار می‌شود و خط استارت و پایان در پارک درنای شهرستان جلفا خواهد بود.

وی افزود:همچنین مرحله سوم هم روز جمعه ۲۹ اردیبهشت از منطقه آزاد ارس استارت زده می‌شود و رکابزنان ۵۸ کیلومتر به سمت روستای تاریخی زنوزق رکاب می‌زنند.

وی گفت:مرحله چهارم و پایانی تور نیز روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به مسافت ۴۸ کیلومتر از مقابل باغ رضوان شهرستان مرند استارت زده می‌شود و خط پایان هم مقابل هتل کاروانسرای یام می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار