نماینده مردم تفت و میبد در مجلس:

نباید شائبه هرگونه رانتی در مجلس وجود داشته باشد

میر محمدی گفت: در بحث نمایندگی مجلس باید در شرایطی باشیم که شائبه هرگونه رانت و سوء استفاده وجود نداشته باشد.

 میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با رد شایعه دریافت خودرو بدون نوبت گفت: هر چهار نماینده استان یزد نه برای خود و نه برای اطرافیان خود هیچ خودرویی خارج از نوبت دریافت نکرده اند.

او ادامه داد: در بحث نمایندگی مجلس باید در شرایطی باشیم که شائبه هرگونه رانت و سوء استفاده وجود نداشته باشد و من سعی کرده ام تا به امروز از مجلس پول یا مزیتی در زندگی شخصی ام ورود نکند.

نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: من پیشنهاد دارم یک نماینده باید برای دفتر محل کارش و رفت و آمدش برای دولت مانند سایر کارمندان دولت وسیله نقلیه در اختیار داشته باشد و پس از اتمام دوره نمایندگی به دولت بازگرداند تا نماینده بعدی استفاده کند و این پیشنهاد جزو مواردی است که مجلس برای یکبار اگر انجام دهد دیگر شائبه‌ای پیش نمی‌آید.

میرمحمدی گفت: من در نطق مخالفت استیضاح وزیر گفتم همه ارکان دولت گرفتن خودروی شاسی بلند برای پس گرفتن امضای استیضاح از فاطمی امین را تکذیب کرده اند و من بررسی کرده ام تا به امروز یک مورد هم گرفتن این خودرو از سوی نمایندگان اعلام نشده است و ادعای گرفتن خودرو یک ادعای بدون سند بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.