انتشار فراخوان مسابقه قصه‌گویی «چشمان خورشید» در گیلان

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری گیلان فراخوان مسابقه قصه‌گویی «چشمان خورشید» را در آستانه دهه کرامت منتشر کرد.

روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اعلام کرد: در آستانه دهه کرامت و به‌همت انجمن قصه‌گویی کانون فراخوان مسابقه قصه‌گویی «چشمان خورشید» انتشار یافته است.

آداب و رسوم و خاطرات زیارت، معرفی شخصیت امام رضا (ع) از بدو تولد تا شهادت، داستان‌هایی در ارتباط با زندگی گهربار هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و حضرت معصومه (س) و تاثیر سیره عملی امام‌رضا (ع) بر شیعیان، از محور‌های موضوعی مسابقه قصه‌گویی چشمان خورشید به شمار می‌رود.

بر همین اساس، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری گیلان می‌توانند در ۲ بخش صوتی و تصویری در این مسابقه شرکت کرده و آثار مرتبط با محور موضوعی این فراخوان را در قالب لوح فشرده حاوی قصه‌های حداقل ۶ و حداکثر ۱۰ دقیقه‌ای به دبیرخانه این رویداد فرهنگی واقع در رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، کدپستی ۴۱۴۵۹۱۴۱۴۷ ارسال کنند.

ذکر مشخصات فردی شرکت‌کننده شامل: نام و نام خانوادگی، گروه سنی، محل سکونت، شماره تماس و عنوان اثر ضروری است و شرکت‌کنندگان تا ۲۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

طی آیینی که زمان آن اعلام خواهد شد، از خالقان ۳ اثر برگزیده با لوح سپاس و هدیه‌های ارزنده تجلیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.