در معاملات امروز ۲۰ اردیبهشت بازار سرمایه؛

صندوق های با درآمد ثابت شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۲۹ میلیون تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۳۵ میلیون تومان ثبت شده است.

آقای غفوری گفت: امروز ۲۰ اردیبهشت شاخص کل بورس روند منفی داشت و با اُفت ۲۸ هزار و ۹۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۴۶ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با اُفت بیش از ۱۷ هزار واحدی در پله ۷۶۴ هزار و ۷۵۵ واحدی قرار گرفت.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، حجم معاملات امروز بازار ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم ثبت شده است، ارزش معاملات نیز ۱۸ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان رقم خورده است که نسبت به روز های اخیر با کاهش همراه شده است.

او می گوید: امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۲۹ میلیون تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۳۵ میلیون تومان ثبت شده است که نشان می دهد قدرت فروش نسبت به خرید بیشتر بوده است، در نهایت بازار شاهد حدود ۳ هزار میلیارد تومان خروج نقدینگی بود و در کل بازار شرایط منفی را تجربه کرد.

غفوری ادامه داد: امروز ۷۸ درصد بازار در محدوده منفی و تنها حدود ۲۲ درصد بازار در بازه مثبت معامله شدند امروز بازار با روند مثبت کار خود را آغاز کرد اما با افزایش عرضه ها در نهایت کار خود را با منفی به اتمام رساند.

این کارشناس بازار سرمایه  گفت: امروز بسیاری از سهم های شاخص ساز در زمان پایانی بازار شاهد رنج های مثبت بودند که این برای شنبه مناسب است، در آخر هم صندوق های با در آمد ثابت امروز ۲۰ اردبیهشت شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند و بیشترین خروج نقدینگی ‌نیز برای صنعت خودرو و صنعت فلزات اساسی ثبت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
صد میلیونم شد 67 میلیون سه روزه
این 33 میلیون حقوق 4 ماه کارگری من هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
توی 4 روز نزدیک 30 درصد از سرمایه های مردم پودر شد
آخرین اخبار