راه اندازی ۹۴۸ قرض‌الحسنه محله‌محور در اردبیل

فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: ۹۴۸ قرض‌الحسنه محله‌محور در استان راه اندازی شده است.

سردار غلامحسین محمدی‌اصل گفت: سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف زیرساختی توان قابل توجه خود را نشان داده و در این زمینه اقدامات زیربنایی سپاه برای اعتلای کشور روز به روز در حال گسترش و افزایش است.

فرمانده سپاه استان اردبیل می گوید: محرومیت‌زدایی از وظایف مهم سپاه پاسداران است و در این زمینه با تحقق مولفه‌های مختلف اقدامات اساسی را در حوزه‌های مختلف به سرانجام رسانده و با افتخارآفرینی و امیدآفرینی به قدرت روزافزون رسیده است و به عنوان یک رسالت مهم اقدامات خوبی را محقق کرده است.

به گفته او، تامین آب شرب و آب کشاورزی در بحث آب و خدمت به مردم برای حل مشکلات جامعه در مناطق کم‌برخوردار در دستور کار قرار گرفته و در این راستا اقدامات اساسی سپاه در این راستا در حال انجام است.

محمدی‌اصل گفت: ساماندهی مزار شهدا در روستاهای استان بسیار مهم و اساسی است که به همین منظور برنامه‌های کنگره ملی 3400 شهید اردبیل در دستور کار قرار گرفته و گلزار شهدای 23 روستای استان ساماندهی شده است که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های مهم و اساسی است.

او می گوید: تجهیز و بازسازی 86 مدرسه بسیج سازندگی سپاه نیز از اهم مواردی است که در طول دو سال گذشته محقق شده و در حال حاضر نیز متاسفانه 91 روستای استان فاقد مسجد هستند و در این زمینه بازسازی مساجد 11 روستای استان نیز احداث و حسینیه دو هیئت مذهبی روستایی بازسازی شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راه‌اندازی 948 قرض‌الحسنه محله‌محور محقق شده و به همین منظور 500 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در اختیار کارگاه‌های مشاغل خانگی قرار گرفته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.