سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: تبیین مسائل زیست محیطی برای سایر اقشار مردم بسیار مهم است و در حل مسائل به ما کمک می‌کند.

داوود میرشکار سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: یکی از موضوعات مهم، نظم و سلامت اداری است که امیدوارم به نقطه مشترکی در این زمینه برسیم. توجه به معیشت همکاران نیز بسیار مهم است که امیدواریم از همه ظرفیت‌های قانونی در این زمینه استفاده شود.

او می‌گوید: خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم یکی از موضوعاتی است که باید در راس امور باشد. مردمی‌سازی و ایجاد مشارکت مردم در رفع معضلات زیست محیطی نیز باید مانند گذشته به جد به آن پرداخته شود، زیرا به جز آن راهی نداریم. باید توجه شود که اگر مسئولان را آگاه نکنیم و در قالب جهاد تبیین، مسائل زیست محیطی را مطرح نکنیم ما بازنده هستیم.

سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: امیدوارم در تحقق گام دوم انقلاب پیشرو باشیم، اگر جهاد تبیین در حوزه محیط زیست استفاه شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود. تبیین کردن مسائل زیست محیطی برای سایر اقشار مردم بسیار مهم است و در حل مسائل به ما کمک می‌کند. شاید در گذشته فکر می‌کردیم اگر زباله از در خانه دور شود و منزل‌مان تمیز بماند مشکلی نیست، اما بعد دیدیم پسماند‌ها آنقدر زیاد شده‌اند که خودمان در حال دفن شدن در آن هستیم بنابراین تبیین مسائل زیست محیطی برای کودکان نیز بسیار مهم است.

به گفته او خوزستان می‌تواند مسیرساز بسیاری از استان‌ها باشد، فعالیت‌ها باید بر اساس برنامه اجرا شوند که در این راستا باید برنامه پنج ساله مناسب با برش یک ساله داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.