نگاهی به سفر رئیس رسانه ملی به کردستان + فیلم

رئیس سازمان صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران برای افتتاح چندین طرح فنی و بازدید از صدا وسیمای مرکز کردستان به این استان سفر کرد.

شامگاه سه شنبه ، نوزدهم اردیبهشت، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در سفری سه روزه وارد سنندج شد.

رئیس سازمان صداوسیما در بدو ورود به سنندج به دیدار خانواده شهید طاهر مجیدیان رفت و یاد و خاطره آن شهید والا مقام و دیگر شهدای کردستان را گرامی داشت.

پیمان جبلی هم چنین در سالن اجتماعات صداوسیمای سنندج، با نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار، نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استان جلسه داشت.

بازدید از صداوسیمای مرکز سنندج و ادای احترام به مزار شهید گمنام در محوطه این مرکز، از دیگر برنامه‌های آقای جبلی در اولین روز سفر به کردستان بود.

 

نگاهی به سفر رئیس رسانه ملی به کردستان + فیلم

نگاهی به سفر رئیس رسانه ملی به کردستان + فیلم

بهره برداری از ۳۵ ایستگاه فرستنده رادیویی و تلویزیونی با حضور حضور رئیس رسانه ملی

پیمان جبلی امروز ، در دومین روز از سفر خود، در جمع مسئولان این استان ۳۲ ایستگاه فرستنده تلویزیونی و سه ایستگاه پر قدرت رادیویی اف ام ۱۰ کیلووات را افتتاح کرد.

نگاهی به سفر رئیس رسانه ملی به کردستان + فیلم

رئیس سازمان صدا و سیما توجه به اقوام و فرهنگ و آداب و رسوم و تمدن این خطه را بسیار با اهمیت بیان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای به نمایش گذاشتن  پتانسیل‌های فرهنگی تلاش کنند.

او گفت: مجموعه ظرفیت‌ها و پتاسیل‌ها این امکان را به ما می‌دهد که بزرگان و مشاهیر کرد را بیشتر در شبکه سراسری معرفی کنیم تا جایی که امسال پخش سریالهای، سوران و سنجر خان را در شبکه سراسری خواهیم داشت.

نگاهی به سفر رئیس رسانه ملی به کردستان + فیلم

جبلی امروز هم چنین از بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز کردستان بازدید و مرکز جامع مانیتورینگ را افتتاح کرد.

تا پایان امسال شبکه کردستان اچ‌دی می‌شود

رییس سازمان صدا وسیما گفت: شبکه کردستان تا پایان امسال کاملا اچ دی شود.

جبلی همچنین با اشاره به اینکه بخشی از زیرساخت‌های اچ دی سازی شبکه کردستان فراهم شده است گفت: تا پایان سال شبکه کردستان جزو معدود شبکه‌های استانی می‌شود که با کیفیت اچ دی برنامه پخش می‌کند.

رئیس سازمان صداوسیما گفت: در ابتدای سال، فصل چهارم سریال نون خ پخش شد. سریال سوران، ظرف یکی دو ماه آینده و سریال سنجرخان در نیمه اول سال در جدول پخش قرار می‌گیرد و بدین ترتیب سه سریال با موضوع کردستان در سال 1402 پخش خواهد شد.

رئیس سازمان صداوسیما در ادامه در یک نشست صمیمی با کارکنان رسانه ملی مرکز در کردستان از توجه جدی به نیروی انسانی و آموزش‌های تخصصی به کارکنان صداوسیما در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: هویت محوری و عدالت گستری در پایه‌های اساسی سند تحول صداوسیما است.

 پیمان جبلی امروز هم چنین در برنامه صبحگاهی سیمای مرکز کردستان حضور یافت و با کارکنان صداوسیمای مرکز کردستان نیز دیدار داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.