همبستگی برای فروپاشی!/ وقتی اپوزیسیون هم تحمل لیدری رضا پهلوی را ندارد

لیدری ربع پهلوی در منشور همبستگی به نابودی همبستگی اپوزیسیون منجر شد.

دانشگاه جورج تاون شهر واشینگتن در روز جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ میزبان نشستی با عنوان «آینده جنبش دموکراسی ایران» با حضور رضا پهلوی، مصی علینژاد، حامد اسماعیلیون و نازنین بنیادی بود.

شیرین عبادی، عبدالله مهتدی، علی کریمی و گلشیفته فراهانی از دیگر اعضای این نشست بودند که با ارسال پیام‌های ویدئویی حمایت خود را از منشور همبستگی و سازماندهی برای آزادی ایران یا به اختصار منشور مهسا اعلام کردند.

حضور تجزیه طلبی مثل عبدالله مهتدی که با فرزند شاه مخلوع زیر سایه منشور همبستگی نشسته بود تا افرادی نظیر علی کریمی، نازنین بنیادی، گلشیفته فراهانی و حامد اسماعیلیون که هیچ سابقه و دانشی از امر سیاست ندارند آش شله قلمکاری بود که خودشان هم نتوانستند طعم آن را تحمل کنند.

منشور همبستگی

اولین کسی که زیر منشور همبستگی زد دبیرکل حزب کومله بود. وی که به دلیل فعالیت‌های تجزیه طلبانه در قبل از انقلاب در زندان‌های شاه زندانی بود پیوند نامبارکی را با فرزند پهلوی دوم رقم زده بود که با اعتراض همردیفان خود مواجه شد و کرد‌های تجریه طلب از او حمایت نکردند.

عبدالله مهتدی

مهتدی همان بدو امر اعلام کرد که به تمامیت ارضی ایران تعهدی ندارد چرا که وی عمری برای تجزیه شهر‌های کردنشین ایران جنگیده و به زندان رفته، اما حالا باید به همرزمان تجزیه طلب خود پشت می‌کرد و زیر بیرق کسی که پدرش او را به زندان انداخته بود، می‌رفت.

رضا پهلوی که به دنبال تاج و تخت پدری خود آمده آنقدر از هول حلیم اغتشاشات سال گذشته در کشور در دیگ افتاده که مسئله تمامیت ارضی را از یاد برد و سابقه فردی، چون مهتدی که چه قبل انقلاب و چه بعد انقلاب به دنبال تجزیه خاک ایران بوده را نادیده گرفت. امری که در تناقض با همبستگی است لذا وی نشان داد تلمذ درس پادشاهی که یکی از مهمترین آن‌ها حفظ تمامیت ارضی ایران است را به مانند پدرش که بحرین را به باد داد یاد نگرفته است.

توییت رضا پهلوی مبنی بر اینکه «بر سر پیوستن چهره‌های پیشنهادی به گروه منشور، اجماع به دست نیامد. با وجود این، من خودم را فقط به حمایت و همکاری با یک گروه محدود نکرده‌ام و همچنان در نقش مشوق و پشتیبان، بی‌طرفی نسبت به همه گروه‌ها را حفظ خواهم کرد.» نشان از نابودی این همبستگی قبل از خروج اعضای آن داشت.

رضا پهلوی

شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل هم طبق معمول هیچ کاری به غیر از شلوغ کاری علیه ایران از دستش برنیامد و منشور همبستگی بیش از پیش ثابت کرد یک مهره سوخته است.

علی کریمی هم با استفاده از تکنیک نابش هوادارانش را با پست‌ها، استوری‌ها و توییت‌های خود دریبل کرد و به لیدر معترضان تبدیل شد و حالا معلوم شده مرد سال فوتبال آسیا به خون خواهی پدر زن توده‌ای خود پا به انقلاب زن، زندگی، آزادی گذاشته و با حمایت از رضا پهلویِ‌ِ منتظرالسلطنه تصمیم کبری خود را گرفت دریغ از آنکه متوجه باشد که خود را دریبل کرده است چرا که بازی تک نفره رضا پهلوی بر سر کمپین وکالت می‌دهم باعث شد تا حامد اسماعیلیون، علی کریمی را از گروه توییتری همبستگی بیرون کند.

علی کریمی

گلشیفته فراهانی هم که از زمان خروج از ایران در فیلم‌های درجه دو ظاهر شده و به آلت دست رسانه‌های معاند تبدیل شده این بار فریب همبستگی را خورد و رضا پهلوی هم به تلافی اقدام اسماعیلیون علیه علی کریمی، گلشیفته فراهانی را که سابقه خانوادگی مارکسیستی داشته از این گروه توییتری بیرون انداخت.

حامد اسماعیلیون هم که به واسطه از دست دادن فرزند و همسرش در حادثه هواپیمای اوکراینی خود را به اپوزیسیون شناساند اولین کسی بود که ساز نابودی همبستگی را کوک کرد.

وی که از تک روی‌های ربع پهلوی خسته شده بود عطای همبستگی را به لقایش بخشید و خود را از این سیرک کنار کشید.

منشور مهسا

اسماعیلیون در توییتی نوشت: متاسفانه کار در این زمینه در گروه همبستگی به خوبی پیش نرفت. گروه‌های فشار از بیرون از جمع با شیوه‌های غیردموکراتیک می‌کوشیدند مواضع خود را بر جمع تحمیل کنند. تحمیل نظر در دموکراسی نمی‌گنجد و توافق اعضای گروه، نه فقط عضوی از آن، از شرایط حرکت دموکراتیک است.

البته او همچنان از رو نرفته و نوشته است: من به پیروزی انقلاب مردم باور دارم و بر این باورم که انقلاب همچنان باید در ایران هدایت شود و کار ما در خارج از کشور نهایتا قدرتمند کردن مردم، شبکه‌ها و نهاد‌های داخل کشور، همراهی با مردم انقلابی و فراهم کردن امکاناتی است که به آن‌ها خدمت کند.

حامد اسماعیلیون

مصی علینژاد هم که در هر اقدام ضد ایرانی به عنوان نماینده زنان ایرانی خود را جا می‌زند و دستمزد‌های خوبی هم از کارفرما‌های خود می‌گیرد در منشور همبستگی راهی از پیش نبرد و در یک جلسه پرسش و پاسخ با بغض گفت: ما به تنهایی نمی‌توانیم جمهوری اسلامی را زمین بزنیم. درخت جمهوری اسلامی را هر چقدر از بیرون تبر بزنیم، نمی‌افتد. تجربه سیاسی و دیدار با سران کشور‌های غربی نشان داده که اگر دوستداران و طرفداران یک کشور از درون نریزند، هیچ انقلابی موفق نمی‌شود! کشور‌های غربی که با مذاکره نمی‌کنند به ما می‌گویند شما هنوز با خودتان نمی‌توانید به توافق برسید.

البته حنای مصی علینژاد برای خود اپوزیسیون هم رنگی ندارد. چرا که از تک خوری‌های وی شاکی هستند.

امیرعباس فخرآور درباره مصی علینژاد گفته است: «مصی دزده ما براندازا رو مسخره می‌کرد الان هم رفته ۵۰۰ میلیون دلار برای زندانی که نرفته و برای گریه‌هایش برای برادرش که اون هم هیچ وقت زندان نرفته درخواست کرده که از پول‌های بلوکه شده مردم ایران به او بدهند!»

نازنین بنیادی از دوست دختران سابق تام کروز بازیگر هالیوودی که اخیرا با سریال حلقه‌های قدرت نامش بر سر زبان‌ها افتاد از اعضای اصلی شورای همبستگی بود که خارج شدنش از این شورا به مانند نابودی حلقه قدرت در دستان اسمیگل در فیلم ارباب حلقه‌ها بود.

اسمیگل

خروج بنیادی از شورای همبستگی ناقوس مرگ همبستگی اپوزیسیون را به صدا درآورد و افسوس این فروپاشی برای کسانی است که به پای این همبستگی پول ریخته بودند.

نسخه شورای همبستگی که هیچگونه همبستگی در آن دیده نمی‌شد، پیچیده شد، اما توییت رضا پهلوی که در آن نوشته است «من خودم را فقط به حمایت و همکاری با یک گروه محدود نکرده‌ام و همچنان در نقش مشوق و پشتیبان، بی‌طرفی نسبت به همه گروه‌ها را حفظ خواهم کرد» بدین معناست که رضا پهلوی به آپشن‌های دیگری فکر می‌کند. شاید سفر علنی فرزند شاه مخلوع به فلسطین اشغالی و دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرده دیگری از سیرک براندازی وی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر رضا پهلوی
Iran (Islamic Republic of)
حسین قاسمی
۰۹:۵۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
الحمدلله الذی جعل اعداعنا من الحمقاء
((سپاس خداوندی را که دشمنانمان را از احمق‌ها قرارداد!))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
جمهوری اسلامی روهیچکس نمیتونه ازبین ببره مگه این که توخواب ببینید نمی‌تونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینها که همشون احمق ونفهمندو در توهم زندگی میکنن حالا ربع پهلوی لش وبیعار و بی خرد وگاگول هم به اینا اضافه شده
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۵:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر لخت بودن خوبه چرا فرح دیبا(هپلی)لخت نمی شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداوند رحمت کنه اولین هپلی را (محب اهری) روحش شاد.
فرح دیبا انگل باکتورپیلوریه
بچه ش ، هلیکوباکترپهلویه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر کسی چشم برزخی داشته باشد و به چهره این دار و دسته شیطان نگاه کنه من مطمئن هستم چیزی جز سگ و خوک و قراز نخواهد دید اگر تشبیه ماهیت این اراذل و اوباش توهین به این حیوانات نباشد و از ما پیش خدا شکایت نکنند بخاطر این تشبیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
أبروی آش شله غلمکاررا نبرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
تا کی قراره قیافه منحوس اینها رو مشاهده کنیم؟؟
علی کریمی بیچاره چقدر برای به دست آوردن ذلت و خواری خَم شده است
Iran (Islamic Republic of)
حاجی
۱۲:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
شکر لله که دشمنان ما را از حمقا آفرید
Germany
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
همگي اين اپوزيسيون رنگ و وارنگ و خوشگل سوسولي و نوكر منش چيزي جز دستمال توالت نتانياهو نبوده و نيستند.
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمد
۱۲:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
از سفر رضا پهلوی به فلسطین اشغالی میتوان فهمید این فرد از نظر شعور سیاسی چقدر نزدیک به صفر او به امام زاده ای دخیل ببند که اصلا نه هویت دارد نه ریشه. با چهارتا موشک مقاومت اسلامی کل امنیتش مثل یک کلاف سر در گم می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
علی کریمی خوب خودشو نشون داد، حالم ازش بهم میخوره. وطن فروش خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
من مطمئنم خیلی از افرادی که هنوز دنبال این این موجودات پلید هستند اینها را خوب نمی شناسند و از اهداف واقعی اینها آگاهی ندارند وگرنه فردا روزی همین هوادران محدود تو دهن این وطن فروشهای خائن خواهند زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
۴ تاش باهم یه پنجم ابتدایی ندارن
علی کریمی با مدرک دوم ابتدایی و افتخار دامادی یه تروریست شده رهبر مخالفان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
الحمدلله خداوند متعال دشمنان را از احمقترین آدمها آفرید
مرگ بر وطن فروشان ضد ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
خاک بر سر کسانی که دنبال همچین موجودات سرتاپا کثافت راه می افتند اینها همان کسانی هستند که صریح گفتند پنجاه میلیون ایرانی باید از بین برود و ثابت کردند همچین جنایتکاری هم هستند و اگر بتوانند این کار را هم خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۱:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
آخه اینم شد دلیل؟
نشد دلیل؟؟؟
اگر ستون خبر خالی بمونه ، بهتره تا تبلیغات سیرک پهلویی را بگذارید : )

............................................................................................................................................................................

زن
دگی
آزادی

به جای این عکس بی حجاب مریم گالوم که در پایین خبر گذاشتید ، عکس آخریش رو میذاشتید : )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
یک مشت افسرده .الزایمری .پارکینسون که به. اخر خط رسیده اند و
پروژه بگیر و مزدور و جیره خوار که
دلشون خوش به براندازی و تجزیه ایران زمین
تا به رویای شوم شان برسند ولی
سلطانی را این ربع پهلوی حیف نون .بیکار .یک روز از عمر کیثف اش کار نکرده و
مادر عجوزه اش از 28 تنی که با خودش دزدیده
خرج این دلقک شالیزارهای شمال را میدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدارا شکرکه مخالفان جمهوری اسلامی ایران احمقها هستند
اینها جز دزدی وغارت وتجاوز به حقوق دیگران وجاه طلبی وبیعاری وطن فروشی ومفت خوری وخیانت کاری بلدنیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
علت كريه شازده كنار ديوار؟ ايشون براي هزاران ايراني كه به دست منافقين شهيد شدند هم اينجور زار ميزنه؟ امان از ريا و نفاق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
یک گند دماغیه که هیچکس نمیتونه تحملش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
نابودی دشمنان اسلام و مسلمین صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
علي كريمي بامدرك ديپلمش ،چه دركي از سياست داره؟ايشون حرف زدن بلد نيست.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۱:۱۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
به مدرک دیپلم توهین نکن ، پوز دراز مدرک خیانت داره
Iran (Islamic Republic of)
حسن کاشانی فرد
۰۹:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر ربع پهلوی وهر چه خائن به ایران عزیز
واسلامی دورد بر شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
به چهره علی کریمی و نحوه خم شدن او برای دست دادن و از آنطرف نحوه دست دادن طرف مقابل رو خوب نگاه کنید، برخی‌ها اگر در اوج شهرت و ثروت هم باشند باز ذاتا حقیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوش به حال جمهوری اسلامی ایران که چنین اپوزیسیونی دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
غرب هم اینو فهمیده که براندازان بک مشت لاشخور کفتار صفت که فقط به دنبال گرفتن پروژه با درامد نجومی هستند
درامد نجومی قطع بشه
همشون بطرف ایران زمین سرازیر میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
حقیقت این است که دربین همه شما یک آدم به درد بخور نیست که مخالفان جمهوری اسلامی به او دل خوش کنند ، اسم خودتون رو هم گذاشتید اپوزیسیون!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
باید میزاشتن ؛ دسته احمق ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
کدام ابلهانی از اینها خط میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
برای حقارت و بدبختی این چند نفر دلم می‌سوزد، پیشنهاد من برای اینها اینست که بیایند صادقانه به ملت بگویند که اشتباه کردیم و هیچ غلطی نمی‌توانیم بکنیم و برگردند به آغوش میهن برگردند و باقیمانده عمر خود را مانند آدمیزاد زندگی کنند .
آخرین اخبار