جشنواره گل انار محلات اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود

جشنواره گل انار و طبخ آبزیان اواخر اردیبهشت در شهرستان محلات برگزار می‌شود.

 مهدی لعل بار رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات گفت: اولین جشنواره گل انار محلات به همت مدیریت یک مزرعه گردشگری و مشارکت ادارات میراث‌فرهنگی، جهاد کشاورزی، شیلات و فرهنگ و ارشاد اسلامی اواخر اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.
 
لعل بار با اشاره به اینکه این جشنواره اولین جشنواره گل انار در استان مرکزی است افزود: جشنواره گل انار و طبخ آبزیان روز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در مزرعه گردشگری ر واقع در جاده آبگرم برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به منظور شرکت مسابقه طبخ آبزیان می‌توانند روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت غذای طبخ شده خود را به محل جشنواره تحویل دهند.

او ترویج فرهنگ استفاده از آبزیان به عنوان منبع غذایی ضروری، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، رونق بخش گردشگری کشاورزی و بخش صنایع‌دستی و هنری را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات اضافه کرد: داوری مسابقه همان روز برگزار می‌شود و پس از آن به برگزیدگان جوایز اهدا خواهد شد.

 او ادامه داد: بازدید از باغ انار، حضور هنرمندان صنایع‌دستی، مسابقه طبخ آبزیان در کنار اجرای موسیقی زنده از جمله برنامه‌های این جشنواره در مزرعه زیبای رهیار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.