شریفی: به اندازه مسابقات جهانی وزنه زدیم/ در دوضرب بدنم خالی کرده بود و سرگیجه داشتم

ملی‌پوش دسته فوق سنگین تیم وزنه‌برداری ایران گفت: سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا خیلی بالا بود.

 ️آیت شریفی پس از کسب یک مدال نقره در دسته فوق سنگین رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا گفت: از عوامل تیم که یک ماه پیاپی زحمت کشیدند تا بتوانیم در این مسابقات خوب نتیجه بگیریم، تشکر می‌کنم. سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود، در واقع به اندازه مسابقات جهانی وزنه می‌زدیم و رقابت می‌کردیم. من هم ️نتیجه تلاش و زحماتم را تا حدی توانستم بگیرم، ولی به اینجا بسنده نمی‌کنم و امیدوارم در مسابقات بعدی دل مردم را شاد کنم.

وی افزود: ️در تمرین و رکوردگیری ۲۴۲ کیلوگرم را در دوضرب زده بودم، اما وزنه‌هایی که در تمرین زده می‌شود، خیلی بهتر از مسابقات است. در دوضرب یک مقدار بدنم خالی کرده بود و کمی سرگیجه داشتم.

شریفی درباره عملکرد علیرضا یوسفی در دسته فوق سنگین اظهار داشت: عملکرد یوسفی در یک‌ضرب عالی بود و خیلی دوست داشتم وزنه آخر را بزند. علیرضا مثل برادرم است. ما با هم بزرگ شدیم و دوست داشتم وزنه آخر را با موفقیت بزند.

وی با اشاره به حضور علیرضا داوودی دارنده مدال المپیک در این دسته عنوان کرد: داوودی الگوی نسل ماست و مدال‌ها و رکورد‌های او در جهان و آسیا ماندگار است. یوسفی هم در جوانان وزنه‌هایی زده است که فکر نمی‌کنم به این زودی کسی بتواند جابه‌جا کند. رقابت در کنار این دو نفر برای من باعث افتخار است و دوست دارم درس بگیرم و بتوانم پا جای پای آن‌ها بگذارم.

شریفی در پایان گفت: برای المپیک باید خیلی سخت تلاش کنم. دلم می‌خواهد وزنه‌های بالاتر از ۲۱۰ کیلوگرم در یک‌ضرب و ۲۶۰ کیلوگرم در دوضرب را بزنم. همه تلاشم را خواهم کرد تا مدال طلا بگیرم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار