جیمی فاکس از بیمارستان مرخص شد

دختر جیمی فاکس در خبر‌های جدید اعلام کرد که پدرش از بیمارستان مرخص شده است.

به نقل از ورایتی، کورین فاکس، دختر جیمی فاکس در یک استوری اینستاگرام اعلام کرد که پدرش از بیمارستان مرخص شده است.

جیمی فاکس در ۱۲ آوریل در بیمارستان بستری شد و دلیل آن هم یک عارضه پزشکی اعلام شد.

به گفته کورین، این بازیگر برنده اسکار از بیمارستان خارج شده است و هفته‌هاست که در حال بهبودی است و گفته می‌شود سلامتی فاکس به حدی رسیده است که می‌تواند در کنار خانواده اش بازی‌های سختی داشته باشد.

کورین فاکس در استوری اینستاگرامش نوشت: «از این که می‌بینم رسانه‌ها چگونه کار می‌کنند ناراحتم. پدرم هفته‌هاست که از بیمارستان خارج شده و در حال بهبودی است. در واقع، او دیروز داشت پیکل‌بال بازی می‌کرد! با تشکر از دعا و حمایت همه، هفته آینده نیز یک اعلان کاری هیجان‌انگیز داریم!»

بستری شدن جیمی فاکس در بیمارستان تا حدودی یک راز باقی مانده است. کورین خبر بستری شدن پدر خود را در ۱۲ آوریل از طریق اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «می‌خواستیم به اشتراک بگذاریم که پدرم، جیمی فاکس دیروز یک عارضه پزشکی را تجربه کرد. خوشبختانه به دلیل اقدام سریع و مراقبت زیاد، حال او رو به بهبود است. ما می‌دانیم که او چقدر محبوب است و قدردان دعا‌های شما هستیم. خانواده در این مدت خواهان حفظ حریم خصوصی هستند.»

علت این فوریت پزشکی فاکس هنوز مشخص نشده است. وقتی ورایتی در این باره نظر خواست، نماینده بازیگر، خبرنگاران را به پست کورین ارجاع داد. در حالی که کورین نوشت جیمی هفته‌هاست که از بیمارستان خارج شده است و به نظر می‌رسد بسیاری از سلبریتی‌ها از این موضوع آگاه نبوده‌اند، زیرا همچنان از رسانه‌های اجتماعی می خواهند که برای فاکس، آرزوی سلامتی کنند. 

بعدازظهر ۱۲ می، نیا لانگ، بازیگر،  همزمان با کورین، در توییتر نوشت: «امروز صبح قلبم سنگین است. برای جیمی فاکس دعا می‌کنیم. عشق و دعای من برای شما و عزیزانتان عمیق است.»

جیمی فاکس در زمان بستری شدن در بیمارستان در آتلانتا مشغول پروژه فیلمبرداری «بازگشت به کار» (Back in Action) بود که همراه با کامرون دیاز، یکی از ستارگان سینمای کمدی هالیوود ایفای نقش کند. کامرون دیاز قرار است با این پروژه بازگشتی دوباره به دنیای سینما داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار