احداث شهر چوب جورقان برای ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند

فرماندار همدان گفت: احداث شهر چوب با ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۰۰ نفر می‌تواند پاسخگوی نیاز اشتغال بسیاری از جوانان باشد و در اقتصاد شهرستان نقش مهمی ایفا کند.

مسلم مخفی فرماندار همدان با همراهی معاون امور عمرانی فرمانداری، امام جمعه و شهردار جورقان از طرح‌های عمرانی در دست اجرا و پیشنهادی این شهر بازدید کرد. 

او پس از این بازدید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم به خصوص ساخت راه‌ها و سایر ابنیه مورد نیاز برای توسعه این شهر تاکید کرد و گفت: دغدغه، تلاش و پیگیری امام جمعه جورقان یک فرصت برای پیشبرد اهداف و بهبود وضعیت این شهر انقلابی است.

او ضمن بازدید راه‌های اتصالی شهر جورقان به راه‌آهن همدان، راه اتصال مسیر تالار به جاده اصلی، اصلاح و بازسازی جاده بهرام‌آباد به اراضی جورقان افزود: اجرای این راه‌ها ضمن تسهیل در دسترسی این شهر را از توسعه خطی و بن‌بست خارج می‌کند.

فرماندار همدان از زمین‌های در نظر گرفته شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بازدید کرد و تصریح کرد: اختصاص زمین در شهر جورقان برای ساخت مسکن موجب توسعه و رونق این شهر می‌شود و مشکل کمبود زمین را برای متقاضیان حل می‌کند.

 مخفی در بازدید از مجموعه ورزشی جورقان بر حل مشکلات این طرح تاکید کرد و گفت: جلسه ویژه‌ای در این خصوص هفته گذشته با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار شد و با توجه به اعتبارات اختصاص یافته و تعیین پیمانکار مقرر شد در تکمیل این مجموعه تسریع شود.

او در بازدید از طرح در حال احداث شهر چوب گفت: این طرح با ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۰۰ نفر می‌تواند پاسخگوی نیاز اشتغال بسیاری از جوانان باشد و در ساخت چوب و سایر مصنوعات چوبی در اقتصاد شهرستان نقش مهمی ایفا کند.

بهبود و ایمن‌سازی دور برگردان مقابل ورودی شهر جورقان در ابتدای جاده همدان _ تهران از دیگر مواردی بود که در بازدید فرماندار مورد تاکید قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.