معرفی ۳۸۸۶ متقاضی طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی سیستان و بلوچستان به بانک

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و ۸۸۶ متقاضی طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی این استان سال گذشته به مرحله انعقاد قرارداد با بانک‌های عامل رسیده است.

مصطفی بیک مداح  اظهارداشت: با وجود اینکه تنها هشت ماه از زمان ابلاغ سهمیه ۱۰ هزار و ۴۶۷ واحدی این طرح به سیستان و بلوچستان می‌گذرد و بانک‌های عامل به تدریج اضافه شده‌اند، اما اقدامات با سرعت مناسبی در حال پیگیری و انجام است.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد متقاضیان نیز تا کنون به بانک های عامل معرفی شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در این طرح به متقاضیان تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی اختصاص یافته که برای تسهیل کار بصورت ضامن زنجیره‌ای برای روستائیان قابل دریافت است و همچنین بنا به تشخیص شعب بنیاد مسکن شهرستان‌ها و یا نهادهای حمایتی از بلاعوض نهادهای حمایتی نیز برخوردار خواهند شد.

وی گفت: پیشرفت کار ساخت و ساز نیز به نسبت زمان شروع این پروژه از وضعیت خوبی برخودار بوده به گونه‌ای که تا کنون بیش‌از ۲ هزار واحد فونداسیون انجام شده و بیش‌از ۸۰ واحد نیز اجرای سقف صورت گرفته است.

بیک مداح ادامه داد: بطور میانگین سالانه بیش‌از ۱۱ هزار واحد مسکونی مقاوم توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در قالب طرح‌های گوناگون از جمله بازسازی و طرح ویژه در استان ساخته می‌شود که تا کنون نرخ مقاوم سازی را در استان به ۴۷ درصد رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: روحیه جهادی در رساندن بهترین خدمت، سبب شده تا شرایط آب و هوایی و پراکندگی روستاها ذره ای نتواند از عزم و اراده همکاران کاسته شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کارنامه ساخت ۱۲۴ هزار واحد مقاوم در روستاهای این استان از ابتدا تا کنون توسط بنیاد مسکن استان گفت: همکاری بانک های عامل می تواند شتاب بخش این طرح و امید آفرین در متقاضیان باشد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار