اضافه شدن ۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل و نقل عمومی تبریز

 شهردار تبریز گفت: با تکمیل مراحل استخدامی رانندگان پایه یک اتوبوسرانی ۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید از ابتدای خرداد به چرخه حمل و نقل عمومی تبریز اضافه می‌شود.

آقای هوشیار اظهار کرد: اولویت شهرداری تبریز در توسعه حمل و نقل عمومی مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر بوده و در این راستا نیازسنجی های لازم انجام گرفته است.

وی افزود: بر این اساس ۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید با اولویت مناطق محروم از ابتدای خردادماه امسال وارد چرخه حمل و نقل عمومی می‌شود.

آقای هوشیار با اشاره به فرایند جذب رانندگان پایه یک بیان کرد: این افراد علاوه بر آزمون عمومی باید در تست‌های فنی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز نمره قبولی اخذ کنند.

وی عقد قرارداد خرید ۲۳۴ دستگاه و آزادسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس دربستی از شرکت پتروشیمی و پالایشگاه در سال گذشته را تنها بخشی از اقدامات مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل اعلام و خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های خریداری شده بر اساس نیازسنجی خطوط اتوبوسرانی شهر و به تدریج وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر می‌شوند.

 وی یادآور شد: تکمیل خط یک قطار شهری تبریز و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی عملکرد مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل عمومی تبریز در سال گذشته است که طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی طی امسال نیز ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه فایده این همه اتوبوس بیارنداما کجا به کار گرفته شوند را نتوانند مدیریت کنند !؟ وقتی مدیریت نباشه ودر کار نزاکتی نباشه ! صد هزار اتوبوس هم بیارید باز بی ارتی ها با تاخیر میان ووقتی هم میان پر پر هستند .چه فایده ولیعصر تبریز یک ساعت به یک ساعت اتوبوس میاد اونم مونده چه تایمی برسی که آخر سر مجبور میشیم تاکسی بگیریم با کرایه های گزاف .چرا باید شهرک بارنج اتوبوس نداشته باشه !!!؟ مگر از قدیم الایام باریش اتوبوس نداشت ! مگر مردم باریش همشون ماشین شخصی دارند وهمه دارا هستند که اتوبوس اونجا را برداشتند و مردمش مجبورند کرایه های گزاف تاکسی را متحمل بشن!!؟ این بی مدیریتی را باید از کی بدانیم ویفه چه کسی را باید بفشاریم تا مردم را درک کند !!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
احد
۱۵:۴۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
این شهردار تبریز مثل اینکه یاد گرفته فقط وعده و عید الکی بده.حتی از موقعی که ایشان آمده اتوبوسهایBRTهم منظم کار نمیکنند.اصلا بی برنامگی و نابسامتنی مخصوصا در سیستم حمل و نقل شهری غوغا میکند. ای کاش خبر نگارتان سطح شهر بیاد و مخصوصا از مسافرین اتوبوسها عملکرد شهرداری تبریز را بپرسد .تا سیه روی شود هر که در او غش باشد