دستور ویژه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در رفع موانع احداث مجتمع دامپروری غرب شهرکرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، بر پیگیری رفع موانع وچاره اندیشی احداث مجتمع دامپروری غرب شهرکرد و پیگیری با جدیت توسط نمایندگان مردم، تاکید کرد.

حسین برزگر گفت: یکی از طرح‌هایی که از سال ۸۲ پیگیری شده بحث دامپروری‌های غرب شهرکرد است که در سنوات گذشته به علت عدم امکان تامین آب راکد مانده بود.

وی افزود: با تاکید‌های انجام شده در چند هفته گذشته مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد نسبت به تشکیل کمیته مکان‌یاب مرکب از منابع طبیعی، محیط زیست، نظام دامپزشکی و نظام مهندسی جهت چاره اندیشی بحث‌هایی محیط زیستی در نقاطی که مردم پیشنهاد داده بودند اقدام و بازدید‌ها انجام شد و یک مکان مورد تایید اولیه رسید. 


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه، جهاد کشاورزی هم یک نقطه را بررسی و پیشنهاده داده بود اضافه کردم: نمایندگان مردم باید به صورت جدی‌تر اقدام کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقشه‌های مکانی را ارائه تا پیگیری استعلامات انجام شود.

برزگر افزود: جهاد کشاورزی با جدیت در حال پیگیری است که اقدام لازم جهت رفع موانع طرح‌هایی که از سال ۸۲ در سفر‌های ریاست جمهور بصورت مکرر تایید شده، اما نتیجه نرسیده است انجام گردد همان طور که احداث ۱۸ مجتمع دامپروری در حال پیگیری است و ۶ مجتمع گلخانه نیز در حال رسیدن به جواز تاسیس هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۵:۴۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهرستان سرچشمه سه رود ملی شهرستان عمر سه استان کوهرنگ نیز مکان مناسبی برای مجتمع های دامپروری و کشت و صنعت و پروار بندی استان میتواند باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهرستان همسایه سه استان ،کوهرنگ شهرستان شمالی استانمان
آخرین اخبار