برگزاری بیستمین دوره مسابقات ملی گل‌آرایی در بازار گل‌وگیاه همدانیان

بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت رشته گل‌آرایی با همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای استان اصفهان امروز در بازار گل و گیاه همدانیان آغاز شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت رشته گل‌آرایی تا فردا ادامه دارد گفت: در این دوره از مسابقات، چهار شرکت‌کننده از استان‌های اصفهان، خوزستان، قم و یزد به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر این دوره از مسابقات به اردوی جهانی راه پیدا خواهند کرد.


امیرحسین ماه‌آورپور بیان اینکه این دوره از مسابقات با همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای استان اصفهان برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در روز‌های بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم اردیبهشت از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۶:۰۰ از سایت برگزاری این دوره از مسابقات بازدید کنند.


او با اشاره به جایگاه مهارت‌آموزی در برنامه‌های توسعه اشتغال و نقش مؤثر در کاهش نرخ بیکاری و با هدف بالا بردن سطح مهارت در جامعه گفت: همه ساله مسابقات ملی مهارت در سه سطح شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود و برترین‌های کشور به‌صورت دو سالانه در مسابقات جهانی با حضور حدود ۷۷ کشور به رقابت می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار