همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه مراکز علمی و دانش‌بنیان برگزار شد

همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه دانش‌بنیان به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ها، با حضور اساتید و دانشجویان در بوشهر برگزار شد.

استاد دانشگاه فرهنگ و هنر بوشهر چهارشنبه‌شب در این همایش به نکاتی علمی و تحلیلی پیرامون خصوصیات رسانه‌ها و روابط عمومی‌های توجیه‌گر و تحلیل‌گر پرداخت و اظهار کرد: رسانه و روابط‌عمومی تحلیل‌گر می‌تواند بهترین پیشنهادهای راهبردی و کاربردی دانش‌بنیان را برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران سازمانی خود ارائه کند.

علیرضا یزاف اضافه کرد: اگر ارکان باتجربه و کارشناسان زبده درون ساختاری به شیوه کارآمد به بیان تحلیل و ارائه راهبردهای دانش‌بنیان اقدام کنند سهم بسیاری در رونق سیستم تشکیلاتی و بهره‌وری خواهند داشت.

مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر در ادامه تکنیک توجیه‌گری را بدترین آفت و معضل در سیستم اداری و سازمانی برشمرد و افزود: روابط‌عمومی یک سازمان و رسانه یک مجموعه زمانی نقش کارآمدی و خدمت‌رسانی دارد که سیستم سازمانی خود را در برابر چالش‌های گوناگون و هر گونه تنش با استفاده از ابزار مذاکره هوشمندانه و قدرت پیش‌بینی و تحلیل‌گری علمی مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق و دانش‌بنیان کند.

همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه دانش‌بنیان از سوی دانشجویان رشته روابط‌عمومی دانشگاه فرهنگ و هنر استان بوشهر به‌مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ها، با حضور اساتید و فعالان رسانه‌ای در این دانشگاه برگزار شد.

در پایان این همایش علمی، از صاحبان مقالات برتر و دانشجویان ممتاز رشته روابط‌عمومی دانشگاه فرهنگ و هنر تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.