عوامل حمله تروریستی خانه ‌اصفهان اعدام شدند

حکم اعدام عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد امروز به اجرا درآمد.

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.

۲۵ آبان ماه سال ۱۴۰۱، در پی حمله مسلحانه تروریستی در میدان نگهبانی محله خانه اصفهان، ۳ مدافع امنیت به نام‌های اسماعیل چراغی، محسن حمیدی و محمد کریمی به شهادت رسیدند.

عوامل این حمله، با هماهنگی قبلی که با یکدیگر داشتند دست به اقدام تروریستی زده و با کشیدن سلاح به قصد جان مردم و ماموران اقدام به تیراندازی کردند. 

در این عملیات تروریستی تعدادی از مردم و نیرو‌های حافظ امنیت نیز مجروح شدند.

پس از دستگیری عوامل تیراندازی و صدور کیفرخواست، جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات ۶ نفر از متهمین این پرونده در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

در فرآیند برگزاری دادگاه چهار نفر از متهمان دارای وکیل تعیینی بودند و دو نفر نیز بعلت عدم معرفی وکیل تعیینی، از امکانات قانونی استفاده کرده و برای آن‌ها وکلای تسخیری در نظر گرفته شد و پس از برگزاری جلسات رسیدگی و بررسی مستندات و اخذ دفاعیات متهمان و وکلای آن‌ها، رای دادگاه بدوی صادر شد. 

براساس احکام صادره صالح میرهاشمی بلطاقی فرزند سید کاظم متهم ردیف اول پرونده به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلت کمری در معابر عمومی، تشکیل و اداره دسته و گروه مجرمانه به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرائم ضد امنیت داخلی و عضویت و همکاری با گروهک منافقین؛ مجید کاظمی شیخ شبانی فرزند محمدرضا متهم ردیف دوم پرونده به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلاشینکف و عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی؛ سعید یعقوبی کردسفلی فرزند کرمعلی متهم ردیف سوم پرونده به اتهام محاربه از طریق اقدام به کشیدن اسلحه و استفاده از کلت کمری، عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی کشور به اعدام محکوم شدند. 

طبق شواهد و مستندات موجود در پرونده و اقاریر صریح متهمین، تیراندازی‌های صورت گرفته از طرف این ۳ نفر منجر به شهادت ۳ نفر از نیرو‌های مدافع امنیت در شهر اصفهان شده بود.

همچنین برای دیگر متهمان پرونده احکام زندان صادر شد و یکی از متهمان نیز از اتهامات وارده تبرئه شد.

پس از اعتراض متهمان پرونده، رای بدوی در دیوان عالی کشور مورد بررسی مجدد قرار گرفت که با توجه اسناد و مدارک متقن، در نهایت حکم اعدام متهمان ردیف اول تا سوم تایید شد.

در دادنامه صادر شده از سوی دیوان عالی کشور آمده است: فرجام خواهان ردیف‌های اول تا سوم آقایان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از حیث عنوان اتهامی محاربه از طریق تیراندازی با سلاح گرم از نوع سلاح جنگی کلت کمری و کلاشینکف به سوی مامورین انتظامی و امنیتی که منجر به شهادت سه نفر شد قصد و نیت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته و سرکردگی اغتشاش و آشوب را برعهده داشته‌اند و از طرف دیگر با سرپل گروهک تروریستی منافقین در خارج از کشور در ارتباط مستقیم بوده‌اند و از سرپل خط گرفته و مراتب را به دیگران نیز منتقل کرده بودند.

همچنین متهمان در اغتشاشات سال گذشته اماکن عمومی را به آتش کشیده و با ساخت کوکتل مولوتف و پرتاب آن به سمت مامورین و مردم حریق عمدی ایجاد کرده و موجبات رعب و وحشت مردم را به همراه آورده‌اند.

دیوان عالی کشور در ادامه دادنامه صادره آورده است: وکلای متهمان مورد اشاره اعتراض موجه و مستدلی که توانایی خدشه و نقض دادنامه فرجام خواسته نسبت به حکم اعدام صادر شده را به عمل نیاورده‌اند و از جهت رعایت تشریفات دادرسی نیز در محکومیت صادر شده اشکال خاصی به نظر نمی‌رسد مستندا به بند الف ماده ۴۶۹ قانون آئین دادرسی کیفری مصوب ۹۲ و اصلاحی ۹۴ ضمن رد فرجام خواهی دادنامه فرجام خواسته اجرای حکم اعدام تائید و ابرام می‌شود. 

عوامل حمله تروریستی خانه ‌اصفهان اعدام شدند

مرورری بر روند طی شده این پرونده در دادگاه

براساس مستندات و همچنین اقاریر صریح متهمان، این افراد با گروهک تروریستی منافقین در ارتباط بوده و اقدامات تروریستی خود را براساس دستورات گروهک منافقین انجام داده‌اند.

متهم صالح میرهاشمی در رابطه با ارتباط خود با گروهک تروریستی منافقین عنوان کرده است «یک صفحه به نام بی باک به من پیام داد که حاضر به همکاری با ما هستید؟ که در ادامه من هم چندین نقطه را برای اطلاع منافقین شناسایی و ارسال کردم، از جمله حوزه علمیه لیمجیر، پایگاه سپاه در خانه اصفهان و پایگاه بسیج که از طریق تلگرام آدرس این اماکن را برای آن‌ها ارسال و اعلام کردم که مسلح هستم.»

عوامل حمله تروریستی «خانه اصفهان» که منجر به شهادت ۳ نفر از نیرو‌های حافظ امنیت شد، اعدام شدند/ ارتباط رسمی متهم ردیف اول پرونده با گروهک تروریستی منافقین/ تیراندازی‌های مکرر متهمان به سمت مردم و نیرو‌های مدافعان امنیت/ اقاریر صریح محکومان درباره جزییات حادثه

متهم به همراه همدستان خود در یک اصطبل اقدام به ساخت کوکتل مولوتف کرده بود و تصاویر کوکتل‌ها را برای سرپل گروهک تروریستی منافقین ارسال می‌کرده است. 

متهم میرهاشمی همچنین در ارتباطاتی که با عوامل گروهک منافقین داشته، عنوان کرده است که «ما یک تیم ۵ نفره مسلح هستیم و از نظر مالی و پشتیبانی به هیچ کسی احتیاجی نداریم.»

براساس مستندات پرونده، صالح میرهاشمی همچنین تصاویری را از محله خانه اصفهان برای گروهک منافقین ارسال کرده است. 

صالح میرهاشمی درخصوص سلاح کمری خود عنوان کرده است که سال ۱۴۰۰ در کردستان اسلحه کلت کمری را به همراه تعدادی تیر به قیمت ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با یک خشاب اضافه خریداری کرده است.

متهم صالح میرهاشمی در اقاریر خود نزد ضابط قضایی اعلام کرده است که چهار حلقه لاستیک در زمین حسن نفتی را برداشته به سمت فلکه نگهبانی خانه اصفهان رفته و آن‎ها را به وسط خیابان انداخته و اقدام به سر دادن شعار کردیم.

وی در اقاریر خود عنوان کرده است که مجید کاظمی محکوم علیه دیگر پرونده با اسلحه کلاشینکف از زمین کنار قرض الحسنه وارد خیابان شد و شروع به تیراندازی کرد.

تشریح دفاعیات متهمان در جلسات دادگاه

صالح میرهاشمی در دادگاه با اشاره به شب تیراندازی که منجر به شهادت سه مامور حافظ امنیت شد، گفت: در شب وقوع حادثه زمانی که مجید کاظمی شروع به تیراندازی کرد به سمت وی ایستادم و گفتم که روبرو شلوغ است، در محل سر و صدای زیادی بود و متوجه حرف من نشد. شروع به دویدن کردم که متوجه شدم فردی از پشت سر با سلاح کلت در حال تیراندازی به سمت شهید اسماعیلی است.

وی ادامه داد: زمانی که ماموران آمدند، مجید در حال تیراندازی بود، از پشت یک نفر را دیدم که اقدام به تیراندازی کرد، صورت وی پوشانده شده بود، اما از نظر هیکل و ظاهر شبیه سعید یعقوبی بود.

وی همچنین در رابطه با اسلحه خود به قاضی گفت: حدود یک سال و نیم گذشته بود که کلت کمری ترکیه‌ای را به همراه ۱۲ فشنگ از فردی به نام «حمید‌لره» خریداری کردم و هیچ استفاده‎ای از آن نکردم. در شب وقوع حادثه اسلحه در پارکینگ خانه و در زیر زین موتور من بود.

کشف سلاح از متهمان در زمان دستگیری

پس از اخذ دفاعیات میرهاشمی و وکیل وی، اتهامات متهم ردیف دوم پرونده مجید کاظمی شیخ شبانی مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گفته نماینده دادستان، این فرد در اغتشاشاتی که منجر به شهادت سه مامور حافظ امنیت شد، با استفاده از سلاح کلاشینکف به سمت ماموران تیراندازی کرده است.

عوامل حمله تروریستی «خانه اصفهان» که منجر به شهادت ۳ نفر از نیرو‌های حافظ امنیت شد، اعدام شدند/ ارتباط رسمی متهم ردیف اول پرونده با گروهک تروریستی منافقین/ تیراندازی‌های مکرر متهمان به سمت مردم و نیرو‌های مدافعان امنیت/ اقاریر صریح محکومان درباره جزییات حادثه

مجید کاظمی شیخ شبانی در دفاعیات خود در دادگاه درخصوص اسلحه‌ای که در شب حادثه همراه خود داشته است گفت: در زمان دستگیری ما، سلاح‌های کلاشینکف و کلتی که سعید یعقوبی به من داده بود در اصطبل کشف شد.

شبانی در جلسه دادگاه در پاسخ به سوال قاضی که آیا اتهام خرید و فروش اسلحه را قبول داری یا خیر؟ پاسخ داد: سلاح کلاشینکف خریدم.

من که آب از سرم گذشته، بگذار همه را بکشم!

سعید یعقوبی، متهم ردیف سوم پرونده نیز در دادگاه جزییات حادثه را اینگونه شرح داد: شب اغتشاشات در خانه بودم که صالح به من زنگ زد و گفت که به نگهبانی خانه اصفهان بیا. در حین رفتن و در مسیر به مجید (محکوم علیه ردیف دوم) زنگ زدم که او هم در مسیر آمدن به آنجا بود. زمانی که به محل رفتم دیدم که اغتشاش شروع شده است. در محل سهیل و صالح را دیدم. کمتر از ۱۰۰ نفر وسط معرکه و ۲۰۰ نفر نیز در حال تماشا بودند. در همین زمان ماموران آمدند و دیدم که مجید از زمین خاکی تیراندازی کرد. مجید اسلحه را روی یک خودرو گذاشته بود و تیراندازی می‌کرد.

عوامل حمله تروریستی «خانه اصفهان» که منجر به شهادت ۳ نفر از نیرو‌های حافظ امنیت شد، اعدام شدند/ ارتباط رسمی متهم ردیف اول پرونده با گروهک تروریستی منافقین/ تیراندازی‌های مکرر متهمان به سمت مردم و نیرو‌های مدافعان امنیت/ اقاریر صریح محکومان درباره جزییات حادثه

متهم ادامه داد: بعد از این ماجرا به همراه مجید به یک کبابی رفتیم. در آنجا مجید از من خواست تا از وی فیلم بگیرم. در زمان فیلمبرداری صاحب کبابی ما را دید و فکر می‌کنم که صحبت‌های مجید را شنید. 

مجید از من خواست آنجا را ترک کنیم. مجید به من گفت که من را جایی ببر تا فشنگ بخریم، من که چند نفر را کشتم آب از سرم گذشته، بگذار همه را بکشم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه این مجرمان و تمام کسانی که طرفداری از این مفسدین فی الارض میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
وقتی میگم خفت گیر جماعت باید اعدام بشده بدون دادگاه برای جلوگیری از همین وقایع هست . این خفت گیرها بالقوه میتونن چنین جنایاتی رو انجام بدن .حالا هی بندازید زندان شیش ماه بعد آزادشون کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
ممنون ادامه بدید ملت پشت شما هستن حافظین امنیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خود امام زمان حفظتون کنه سربازان امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۲:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
ممنون از حافظان امنیت...انشاالله هر روز خبر اعدام یک یک این مخلان امنیت رو بشنویم...جیگرم حال میاد میشنوم این کور دلان ریشه کن بشن...امیدوارم به زودی مسیح عنتری نژاد هم نابود بشه که بخاطر پول جوونهای مردم رو گمراه میکنه...
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اعدام این اشرار کمترین کار است
درود بر شما
مردم از اجرای احکام این جانیان حمایت جانانه میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
باید‌ کسی‌ که‌ مسئول‌ امنیت‌‌ است به‌ هر‌طریقی‌ باید‌ امنیت‌ را‌ برقرار‌ کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
این کفتار های وحشی باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اسامی سلبریتی‌های بی شرفی که از صبح امروز با انتشار مطالبی سعی کرده‌اند ضمن دفاع از قاتلین پرونده خانه اصفهان اذهان عمومی را علیه نظام تحریک بکنند:

باران کوثری، مهدی یراحی، لیندا کیانی، زینب موسوی، ترلان پروانه، ابراهیم حامدی، روشنک گرامی، شهره قمر، مهناز افشار، علی عمرانی، طناز طباطبایی، مینا وحید، تهمینه میلانی، میلاد کی مرام، بهار ارجمند، برزو ارجمند، سعید خانی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینارو تحویل داعش بدهید تا قدر امنیت بفهمند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفا مراعات کنید این موجوداتی که اعدام شدند نیازی به نظرات ندارند.فقط مواظب خودتون باشید.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۵:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا قوت ...نه داداش من هم بیکار هستم ولی آدم نمی کشم.... اینها سابقه شرارت داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۵:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
لعنت ابدی خدا بر منافقین فراری و منافقین داخلی و بخصوص منافقین مفت خور رسانه های غربگدا و اون عده از سلبریتیهای وطن فروش و منافقین نفوذی در جاهای مختلف کشور که همه این قماش بدون شک از دشمنان خارجی بدترند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا را شكر این مفسدین به سزای اعمالشان رسیدند
تشکر از قوه قضائیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
کشور باید از وجود این نجاسات پاک بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
حقابه هیرمند را از طالبان بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
همه این مزدوران را اعدام کنید،نفس این موجودات مزدور شیطان برای جامعه سم مهلکی است.
Finland
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
این شیوه ها قدیمی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر مانند پلیس آمریکا , پلیس ایران نیز این جنایتکاران را در خیابان با آتش گلوله و سرب داغ به سزای اعمالشان می رساندند دیگر کسی جرات گردنگشی و سلب اسایش و امنیت عمومی مردم پیدا نمی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
به کوری چشم مخالفان، این اراذل و اوباش تروریست به درک رفتند.حالا بیایید رای منفی بدهید تا سوزشتان معلوم شود.بسوزید از این اقدام درست و به جا
البته میتوانید اگر انصاف دارید خودتان را جای خانواده پدر و مادر و خواهر و برادر شهدا هم قرار دهید تا حال آنها را دریابید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداروشکر به سزای عملشون رسیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
آخه تو غربگدا چی میگی اروپا چی برا ما داشته به عقبه تاریخ ایران یه نگاه کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
فکر کنم ترسیدی نه!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
حقشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام، دیدین خون شهدای امنیت و شهدای حق پایمال نمیشه ،گرگ صفت ها دیدین چطور گرفتار شدین و گور به گور خدا لعنت تون کنه ،ماشاءالله به سربازان گمنام امام زمان عجل الله ماشاءالله به نیروی انتظامی وسپاه و اطلاعات و ماشاءالله به قضات ،خدا رحمت کنه ان سه شهید نیروی امنیت و خدا رحمت کنه تمام شهدای امنیت رو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
وخدا لعنت کنه منفی دان های این نظر رو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
دروغ دروغ
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۴۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رو شکر
فقط قانون رو اجرا کنید امنیت خط قرمز ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفا اراذل و اوباش بی حجاب وبی حیا رو هم جمع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سزای تروریست همینه ، قوه ی قضاییه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رو شکر. انشاءالله که دیگر جوانان ما در دام دشمنان نیافتن
Iran (Islamic Republic of)
ایران عزیزم
۲۲:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
مث همیشه تو اینستا از این وحشیا قدیسه ساختن
خدایا خودت ب دادمون برس

امیدوارم پاک کردن این تپه های نجاست از روی زمین مرهمی باش بر دل خانواده های این شهدا
و پایان این حوادث
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۲:۱۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
لعنت خدا از الان تا ابد بر این موجودات انسان نما و بر همه کسایی که مسبب این اوضاع ناهنجار و افسار گسیخته هرج و مرج و بی بند و باری شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
کاربر۱۰:۲۰چه حرفامیزنی مگه هربیکاروکارنداره بایدآدم بکشه اول بایدتلاش کنه دوم تلاش کنه پیداکنه سوم اگه هم پیدانشدتقصیرمردم ونیروی انتظامی که نیست که اوناراشهیدکنه خانواده وزن وفرزنداوناآدم نیستن که یتیم میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
yjc از طرف ما به قوه قضاییه بگید ترانه علیدوستی را حبس ابد کنن. اینها خائن هستن چون حامی این سه قاتل هستن و براشون اشک میریزن! !!!!! مرگ بر منافق.مرگ بر نوکران آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
فاز اینایی که منفی می دن چیه به نظرشون باید با کسی که اسلحه دست می گیره مامور رسمی کشور رو شهید می کنه با نوازش برخورد کرد نمی فهمم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
امیدوارم فرزند خودشون گیر همچین آدم نماهایی بیفته ببینیم بازم منفی میدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
این بی شرمایی که رای منفی میدن چه آشغالایی ان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی شرف خودتی اونایی که منفی میدن مثل شما کور نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
حیف شد مستقیم رفتند به درک !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
رفتن به جهنم سوزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
الی جهنم .بی شرف ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تشکر از قوه محترم قضائیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
لعنت الله علیهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
بهتر
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۲۰:۲۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر حافظان امنیت و دین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما
همه باید به راهنمایهای رهبر عزیزمان گوش فرادهیم تا گرفتار شیاطین نشویم تاظهور منجیمان امام زمان رهبرعزیمان واین انقلاب حسینی خداوند خودت حافظ آن باش الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا قسمت مثبت رو بستین؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
وقتی کسی گناهی مرتکب میشه باید مجازات بشه خدا لعنت کنه باعث و بانیه کسانی که در داخل وخارج از کشور مردم وخصوصا جوانان رو گمراه میکنن تا همچین سرانجامی پیدا کننن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوبشون شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه کسانی باعث شدن جوانها به این سمت حرکت کنن اونها هم مقصرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
رسانه های اونورآب ضد ایران وایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اشتباه منفی دادم بله درسته شاید عده ای نفهم با چشمی کور از اعدام ها حمایت کنند..خدا باعث بانی که جوونارو به این سمت کشیده در دنیا و آخرت مجازات کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه عجب یک نفر کار درستی انجام داد فقط یاران رهبری
Romania
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
آدم نمیتونه اینقدر پست باشه دم قوه قضاییه گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تحریم‌ جدید آمریکا علیه ایران

Iran (Islamic Republic of)
MM
۱۹:۳۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
به درک واصل شدن تا چشم منافقین و ضد انقلاب دربیاد
United States of America
Reza.p
۱۸:۴۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
دمتون گرم
حالمون جا اومد
ما مردم پشتیبان شما هستیم
اصلا نگران نباشید
خدا حفظتون کنه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینها عوامل اجرایی بودند ، حالا نوبت عقبه این مزدوران است ، امثال ترانه علیدوستی. سحر زکریا ، تهمینه میلانی ، باران کوثری ، مشااله کم هم نداریم مزدور و وطن فروش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
کی نوبت دولیبریتی های آتش بیار معرکه میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
عاقبت جو گیر شدن و به کار نگرفتن عقل همینه
Iran (Islamic Republic of)
مانی 14 ساله
۱۸:۰۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما ملت و مردم ایران خواستار اعدام قاتلین و تروریست های منافق هستیم. با تشکر از قوه قضائیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
دست این قاضی رو باید بوسید که حکم اعدام این 3 تروریست وحشی رو داد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۱۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اعدام کنید این آشغالهای آدمکش رو، اینهایی که منافقین و تجزیه طلب ها و دشمنان ایران حمایتشون برای اعدام نشدن کردن. خدا را شک که شرشون از زمین محو شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
الحمدلله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداوندلعنشون کنه خانواده اینها را اعدام کنید که همچون گرگهای تربیت نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
آخ جون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سرپل اینها سلبریتی هایی هستند که ازادانه عربده می کشند و به هیچ چیزی پایبند نیستند.
به قول اربابانشان سرهای افعی شان را بزنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۱۶:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
کشورمان را از وجود منافقین پاک میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
قانون در کشور حرف اول رو میزنه. این جنایت کاران قاتل هم خوب اعدام شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفا" مفسدین اقتصادی ،انهایی که ماشین و خانه را گران کردندرا نیز اعدام کنید.
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
کسانی که مخالف اعدام هستن یه سوال دارم ازشون. اگر چند نفر بیان با سلاح گرم و سرد بزنند خانواده خودتون رو بکشن چکار میکنید؟ قاتلین رو اعدام نمیکنید؟ به خدا قسم در جا حکم اعدام میدید. لعنت بر قاتلین و منافقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشاالله جلوی بی حجابان وباعث وبانی اینهمه فاجعه رابگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
قانون‌ نباید به این ها رحم کنه چون اونها به کسی رحم نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
هیچ کس الکی اعدام نمیشه. قابل توجه گروه تروریستی شبکه سعودی نشنال و منافقین پیر پاتال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
به درک واصل شدند
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۲۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
کی نوبت ترانه علیدوستی کثیف میرسه یک منافق کاسه لیس مریم رجوی لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
خداداد
۱۶:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
احسنت . باید برخورد سختی با این افراد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ف. الف
۱۶:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
کی نوبت ترانه علیدوستی و معتمد آریا کثیف میرسه منافق ته کاسه لیس مریم رجوی لعنتی ... و تمام سلبریتی های از این دست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۱۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خسته نباشید به سربازان گمنام امام زمان که طی ۲۴ساعت این جانی هارو دستگیر کرد.
ایشالله قوه قضایی هم یه فکری برای این سلبرتی های وطن فروش مزدور و خائن به مملکتشون و مردم یه کارمحکمی انجام بده
زنده باد وطنم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
شکر که به جهنم واصل شدند مزدوران کثیف وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۰۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
حکم اینا که مشخصه اعدامه خودشون تمام شدن وخانوادشون هم میبینن چیکارکردن خدا به داد خانواده شهدا برسه که موندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام لازم نیست هراعدامی که می کنید بوق وکران کنید مگر ما الان احکام قضایی که درکشورهای دیگر اجراء می شود درهمه سایت ها خبرنگاری می شود ؛این خبررسانی ها باعث چهره خشونت از کشور نشان داده شود که حتی ترس ودلهره در دل توریست ها ایجاد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
این درس عبرتی است برای امثال اینها باید ببینند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
فقط اعدام برای چنین موجودات وحشی و منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوب اعدام شدن به درک واصل شدن نادان های احمق.‌ بشین درست زندگیت رو بکن دیگه . از چهار تا منافق پیر پاتال خط می‌گرفتید آخر عاقبت اعدام شدید. درس عبرتی بشه برای دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
به درک واصل شدند . درود خدا بر حافظان امنیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
امنیت مردم خط قرمز است هرکسی بخواهد از خط قرمز بگذرد باید مجازات بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
از مرگ هیچ کس خوشحال نباشید جان در برابر جان الان اونادستشون دیگه از این دنیا کوتاه ست خداخودش به جوونا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنت شون کنه دست شون کوتاهه به جهنم تا آنجایی که هست لعنت بهشون میرسه کار خیری نکردن جز شر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
به گفته خودشون مثل سگ معدوم شدن
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۵:۳۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تشکر از قوه قضائیه و نیروهای انتظامی کشور،،انشاءالله که به وطن فروشی و حمایتی که ترانه علیدوستی از این اشرار کرده پرداخته بشود،باید با این سلبریتی ها برخورد بشود که چرا از سه تروریست حمایت کرده و دست به دامن سازمان های بین المللی می‌شوند.
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
حق شون بو د باید اعدام می شدند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نادر
۱۵:۲۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
دم قوه قضاییه گرم
درس بشه برای بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشاالله قوه قضایه امثال این کفتار های وحشی رو هرچه زود تر بعد از دستگیری به دار مجازات آویزان کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
این خاک جای اراذل و تروریست نیست......
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۱۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
دستگاه های امنیتی و قضایی باید با این گونه عوامل تروریستی،جنایتکار و ناامن ساز به شدت برخورد کنند و کوتاهی و سهل انگاری جایز نیست .همه مردم حامی جان برکفان انتظامی و امنیتی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
با هر کی که امنیت جامعه را به بازی میگیره باید با اقتدار و بدون اغماض با شدیدترین وجه ممکن برخورد کرد.
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
منافقان ودشمنان انقلاب بدانند که هیچگاه به اهداف شومشان نخواهند رسیدو یک به یک دشمنان را نابود میکنیم. اللهم احفظ قائدنا ورهبرنا الامام خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینا که اعدام کوجکترین مجازات براشون بوده و به امیدخدا دیگه از صبح امروز توی اون دنیا دارن مجازات های تکمیلی رو سپری میکنند.ولی کاش این سلبریتی های دوزاری رو هم به سزای اعمالشون برسونن.بیشرفا
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ شهید سید روح الله عجمیان
۱۴:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
دکتر وحشی قاتل شهید عجمیان ، چه موقعی با طناب دار تاب بازی خواهد کرد؟
حامیان این وحشی های قاتل ، کِی رسوای عموم می شوند؟ (پزشکیان ملعون)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
حرومزادگی توی صورتشان موج می زد. این بی شرف ها رو باید تیکه تیکه می کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا نوچه های آمریکا و اسرائیل را لعنت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تشکر از حافظان امنیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تا درسی باشد برای اشرار و کسانی که می خواهند امنیت مردم را از آن ها بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
قوه قضاییه باید اینطوری باشه ، که اگه کسی تخلف کرد و مستحق مجازات هست بدون تعارف و بدون توجه به هجمه ها کار درست رو انجام بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
بله این حق کسایی هست که جوانهای مردم را شهید کردن و درود بر عدالت ایران..خدا قوت قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
امیدوارم با اعدام این قاتل های وطن فروش و خبیس ، ذره ای از داغ شهدای مدافع امنیت در دل مردم و خانواده محترمشان کم شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام
ممنون از اقدام درست و صحیح نیروی انتظامی و قوه قضاییه و دیگر ارگان های مربوطه
۱۲
آخرین اخبار