تفتیش و بازرسی از خانه عمران خان برای یافتن تروریست‌ها

مقامات محلی از بازرسی خانه نخست وزیر پیشین پاکستان برای یافتن ۴۰ تروریست خبر داد.

عمران خان، نخست وزیر پیشین پاکستان اکنون در کانون تنش‌های سیاسی در این کشور قرار دارد و پیش از این به اتهام فساد مالی بازداشت شد اکنون با ادعا‌های جدید از سوی مقامات محلی تهدید شده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات محلی اعلام کردند طبق برنامه قرار است امروز (جمعه) خانه عمران خان در لاهور مورد تفتیش و بازرسی قرار گیرد. 

امیر میر، وزیر اطلاع رسانی ایالت پنجاب اعلام کرد صد‌ها پلیس به رهبر کمیسر پلیس قرار است عملیات بازرسی در خانه عمران خان را انجام دهند. این مقام پاکستانی در گفتگو با خبرگزاری رویترز مدعی شد: ما اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد ۴۰ تروریست در خانه عمران خان در لاهور مخفی شده اند. از این رو، ما به ۴۰۰ پلیس برای عملیات بازرسی از خانه نخست وزیر پیشین پاکستان نیازمندیم. 

منظور امیر میر از تروریست ها، طرفداران عمران خان است که طی هفته‌های اخیر و در مخالفت با دستگیری وی اقدام به آسیب به ساختمان‌های دولتی و نظامی کرده بودند. 

خانه عمران خان در نزدیکی پارک زمان در لاهور قرار دارد. لاهور پایتخت ایالت پنجاب پاکستان است. دیوان محاسبات ملی پاکستان پیش تر مدعی شده بود «عمران خان» نخست‌وزیر سابق پاکستان از طریق یک موسسه خیریه و رفاهی به نام «القادر» اختلاس مالی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
صب تا شب دنبال بهانه برا دستگیری عمران خانن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
حاکمان پاکستان بسیار فاسد می باشند،وپشیزی برای مردم خود اهمیت قائل نیستند.عمران خان چون چهره ای ضد آمریکی و غربی است،هر تهمت دروغی رابه او می بندند.زیرا درتاریخ 70ساله پاکستان تنها ترین نخست وزیر مردمی پاکستان کاپیتان عمران خان می باشد وبس.
آخرین اخبار