سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی معروف به الکس اعدام شد

صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۸ بود که گزارشی به دادسرای جرایم امنیت اخلاقی ارسال و در آن عنوان شد در بررسی‌های اطلاعاتی محرز شده فردی به هویت «سارا جرف دریس‌زاده» با در اختیار داشتن تعدادی از زنان و دختران در کشور امارات مبادرت به تشکیل یک شبکه فساد کرده که با بررسی‌های صورت گرفته محرز شده نامبرده یک شاخه از شبکه بین المللی قاچاق زنان و دختران شهروز سخنوری معروف به الکس است که به عنوان مدیر ارشد این شبکه تحت نظر و هدایت الکس در دوبی فعالیت می‌کند. 

با دستگیری سارا جرف دریس زاده، شبکه گسترده‌ای که زنان و دختران روسپی را از شهر‌های مختلف کشور سازمان‌دهی و مبادرت به قاچاق آن‌ها به چندین کشور منطقه می‌کرد زیر نظر گرفته شده و ضربه تاثیرگذاری به شبکه وارد شد 

در اقدام صورت گرفته تعدادی از زنان و دختران فعال در این شبکه شناسایی و تحویل مقام قضایی شدند. 

بیشتر بخوانید

شناسایی و تشکیل پرونده برای سران شبکه فساد و فحشا

پس از تشکیل پرونده در دادسرای جرایم امنیت اخلاقی دستور شناسایی و دستگیری سران این شبکه فساد و فحشا صادر شد. پلیس پس از شناسایی یکی از مرتبطان این پرونده که در مدرسه‌ای در مالزی شاغل بود و مبادرت به صدور معرفی نامه تحصیلی جعلی برای دختران تن فروش و روسپی می‌کرد، به سرنخ‌های بسیار مهمی رسید.

با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده توسط ضابطان سرانجام نام ۴ نفر از جمله شهروز سخنوری معروف به الکس به  اینترپل برای بازداشت و استرداد به ایران اعلام شد. 

دستگیری متهمان و تفهیم اتهام آن‌ها

پس از اعلام جرم علیه متهمان پرونده، افراد مرتبط با شبکه فساد و فحشا دستگیر و تفهیم اتهام از سوی بازپرس صورت گرفت. 

در بخشی از اقاریر متهمان نزد مقام قضایی نحوه عملکرد شبکه و سیستم تشریح می‌شود. 

یکی از متهمان پرونده ملقب به سارینا در رابطه با اقدامات خود و کار کردن برای شبکه الکس می‌گوید: «من در آنجا وظیفه مدیریت افراد را بر عهده داشتم». متهم دیگری ملقب به مایا در تشریح عملکرد باند الکس می‌گوید: «یک روز بعد از اینکه به مالزی رسیدیم از من و دوستم با لباس نامناسب عکس‌هایی تهیه شد و این عکس‌ها با قرار گرفتن در یک آلبوم برای انتخاب افراد قرار گرفت».

این متهم ادامه داد: الکس پاسپورت ما دو نفر را گرفت و بابت هر مرحله فحشا، از ما مبلغ ۱۷ میلیون تومان درآمد داشت. پس از آن بود که الکس من را به دوبی فرستاد و در آنجا هم بابت خدمات فساد و فحشایی که می‌دادم برای الکس درآمد کسب می‌کردم. شبکه در دوبی یک مدیر اصلی (صوفی) داشت که تمامی دختر‌ها زیر نظر او کار می‌کردند و در اصل او زنان و دختران شبکه را در دوبی تحویل می‌گرفت و پول‌های کسب شده از راه ارائه خدمات فساد را به حساب الکس واریز می‌کرد. 

شبکه چگونه برای زنان و دختران ویزای دانشجویی می‌گرفت؟ 

شبکه فساد و فحشا با مدیریت الکس با ثبت یک شرکت صوری، اخذ ویزای دانشجویی دختران و زنان را انجام می‌داد. این شبکه با ارتباط گیری گسترده موفق شده بود کار‌های مربوط به اقامت و اخذ ویزا را انجام داده و دختران را به مالزی اعزام کند.

الکس با اقدامات گسترده و خرج پول موفق شده بود یک کارمند ایرانی مشغول به فعالیت در بخش پذیرش سفارتخانه کشور مالزی در تهران را جذب کند و با استفاده از وی کار‌های اخذ اقامت و ویزا را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

همچنین شبکه گسترده فساد و فحشای الکس به واسطه ارتباطات خود با برخی از کارکنان فرودگاه مالزی مُهر قلابی بر روی گذرنامه برخی از دختران زده و مبادرت به خروج آن‌ها از مالزی به مقصد کشور‌های دیگر می‌کردند. 

این شبکه دارای نفوذ زیادی بوده است به طوری که در عرض ۲۴ ساعت می‌توانست دعوتنامه و ویزای دو ماهه کشور مالزی را اخذ کند. 

گستره شبکه فعالیت الکس در جذب زنان و دختران ایرانی محدود به یک شهر در ایران نبوده و وی از ظرفیت‌های مختلف در شهر‌های مختلف استفاده می‌کرده است. 

برای نمونه شهروز سخنوری یک فرد معروف در یکی از شبکه‌های مجازی را با توجه به تعداد بالای دنبال‌کننده‌هایش در سیستم خود جذب کرده بود و از طریق فضای مجازی نیز اقدام به تقویت شبکه فساد و فحشای خود می‌کرد. 

شبکه‌ای با کارکرد‌های مشخص و تعریف شده 

باند فساد وفحشای الکس در تنظیم روابط و نیروی انسانی خود نیز بسیار دقیق و مطابق نظام طراحی شده فعالیت می‌کرد. 

افراد در این شبکه هر کدام یک عنوان کاری مشخص داشتند و وظایف به خوبی برای آن‌ها تعریف شده بود.

باند سرویس اسکورت الکس چگونه بازسازی شد؟

پس از تشکیل پرونده و فرار شهروز سخنوری از ایران و متعاقبا فرار وی از مالزی به اوکراین الکس دوباره با به کارگیری افراد فعال در داخل کشور شبکه خود را بازسازی و بدنه سرویس اسکورت زنان و دختران به خارج از کشور را بازیابی کرد. 

در بدنه اصلی شناسایی شده از این شبکه گسترده ۱۲ فرد معروف که از سرشبکه‌های موثر در سیستم الکس بودند شناسایی و بازداشت شدند که این افراد وظیفه شناسایی، جذب و اعزام زنان و دختران معلوم الحال به خارج از کشور را برعهده داشتند.

این افراد که در شبکه با عنوان اینجکتور یا تزریق کننده شناخته می‌شدند در ازای معرفی هر زن یا دختر، مبالغ هنگفتی دریافت می‌کردند؛ در یک نمونه یکی از فعال‌ترین تزریق کننده‌های شبکه فردی با اسم مسیح بوده است که حداقل ۳۰ دختر را به شبکه معرفی کرده بود.

باند الکس به قدری فعال و با برنامه ریزی کار می‌کرده است که در زمانی که زنان و دختران معلوم الحال مجبور به بازگشت به کشور برای تمدید ویزای خود بودند، او جای زنان و دختران را با افراد دیگری پر می‌کرده و اجازه نمی‌داده حتی برای یک روز فعالیت‌های مخوف و کثیفش در کشور مقصد متوقف شود.

حمل مواد مخدر به خارج از کشور توسط این باند

در جریان تحقیقات به عمل آمده از افراد موثر در شبکه الکس مشخص می‌شود، او تنها به کارکرد افراد در زمینه فساد و فحشا بسنده نمی‌کرده و از آن‌ها سو استفاده‌های مهم دیگری نیز می‎‌کرده است. 

مطابق اظهارات ثبت شده از سوی صوفی مشخص می‌شود در هنگام اسکورت برخی از دختران به مقصد دوبی باند الکس آن‌ها را مجبور به حمل موادمخدر نیز می‌کرده است و در دوبی موادمخدر ترانزیت شده را تحویل باند‌های قاچاقچی دیگر می‌دادند. 

الکس کلکسیونی از جرایم

الکس سال ۱۳۶۲ از ایران خارج شده بود و در کشور‌هایی مانند هند، امارات، آمریکا، مالزی و اوکراین زندگی می‌کرده و در طول این مدت به ایران هم رفت و آمد داشته است. 

پس از دستگیری و استرداد الکس به ایران در سال ۱۳۹۹، وی در تحقیقات قضایی در پاسخ به این سوال که از چه سالی شبکه فساد را راه اندازی کرده است، می‌‎گوید: «۹ سال پیش از دوبی به ایران آمدم. قبل از ورودم به ایران پنج سال و چند ماه در امارات در زندان بودم که دیپورت شدم و به ایران آمدم. پس از ورود به ایران با دختری به نام سابیا آشنا شدم که او به من پیشنهاد طراحی یک سایت را داد». 

الکس ادامه داد: سایت را برای او راه اندازی کردم و او در سایت عکس و شماره دختران را به منظور تن فروشی بارگذاری می‌کرد. برای بهتر شدن کار، اقدامات گسترده‌ای انجام دادم و آرام آرام با سرشبکه‌های سابیا در دوبی، مالزی، اوکراین و جمهوری آذربایجان آشنا شدم. با آن‌ها در کیش قرار گذاشتم و تمام افراد به کیش آمدند و از آنجا کار حرفه‌ای خود را برای گسترده‌تر کردن فعالیت‌هایم، آغاز کردم.

اخاذی الکس از اعضای شبکه

افراد اصلی فعال درشبکه الکس به منظور فرار از دستگیری احتمالی به صورت مکرر اقدام به تغییر شماره سیم‌کارت و حتی گوشی همراه خود می‌کردند. 

در یک نمونه در بررسی مخاطبان تلفن همراه یکی از اعضای اصلی شبکه الکس ۱۲۳ شماره مختلف برای مدیران کشف شد که این افراد شامل مدیران، روسپی‌ها و مخاطبان خاص الکس در ایران بودند. 

اما بررسی اسناد، مدارک و محتویات گوشی تلفن همراه الکس حجم بیشتری از تصاویر گذرنامه، کارت ملی، شناسنامه، متن‌ها و اصوات و همچنین شماره تلفن زن‌ها و دختران مرتبط با شبکه را نشان می‌دهد.

همچنین بررسی نرم افزار‌های نصب شده بر روی تلفن همراه متهم حکایت از آن داشت که وی تعداد بسیار زیادی تصاویر و فیلم‌های مبتذل مربوط به افراد شبکه را در گوشی خود نگهداری می‌کرده و هرگاه که افرادی از شبکه برای وی دردسر درست می‌کردند آن‌ها را تهدید به انتشار تصاویر مبتذل تهیه شده از آن‌‎ها می‌کرده است. 

الکس برای انتقال پول حتی با یک صرافی معتبر که در ایران، امارات و مالزی شعبه داشته همکاری می‌کرده و فردی را به عنوان مرتبط به این صرافی معرفی کرده بوده است. 

الکس چگونه افراد را به سیستم وابسته می‌کرد؟ 

الکس سیاست شبکه را اینطور تدوین کرده بود که پس از جذب روسپی به شبکه و گرفتن ویزا و بلیت هواپیما برای او، از آنجایی که نمی‌خواست شبکه متحمل ضرر شود، توسط مدیران خود پس از ورود دختران و زنان به مقصد، پاسپورت آن‌ها را ضبط می‌کرد و در مدت زمان اعتبار ویزا و حضور زنان در کشور مقصد گذرنامه را در اختیار آن‌ها قرار نمی‌داد. 

همچنین الکس در اقدامی کاملا منفعت طلبانه دستمزد‌ها را با تاخیر و البته در چند مرحله پرداخت می‌کرد تا زنان و دختران مجبور به ادامه همکاری با او باشند.

الکس در یک مورد از همکاریش با دیگر شبکه‌های بین المللی شرایط را به گونه‌ای فراهم آورده بود که پس از مدتی شبکه مورد اشاره بیش از ۲ هزار ۶۰۰ مشتری ثابت جذب کرده و شبکه به ازای هر یک از قربانیان مبلغ ۵۰۰ دلار به حساب الکس واریز می‌کرده است. 

الکس در بازجویی‌های فنی صورت گرفته می‌گوید: «از یک جایی به بعد نیاز به طراحی جدید نداشتم و فقط با زیرساختی که از قبل فراهم کرده بودم به سایت‌هایی با رنکینگ بالا تبلیغات می‌دادم و افراد جدید را جذب شبکه می‌کردم. پس از جذب افراد به سیستم از طریق عکاس‌های حرفه‌ای که استخدام کرده بودم، عکس و فیلم‎های مستهجن از زنان و دختران تهیه کرده و بر روی سایت بارگذاری می‎کردم تا از طریق این عکس و فیلم‌ها بتوانم مشتریان را داخل سایت آورده و در ادامه آن‌‎ها را نسبت به گرفتن خدمات از نفرات شاغل در شبکه متقاعد کنم».

مطابق خوداظهاری صورت گرفته توسط الکس، وی از راه «اسکورت سرویس» درآمد ۷۰ میلیارد تومانی داشته و در جای دیگر نیز درآمد دلاری خود را ۷۳۳ هزار دلار بیان می‌کند.

الکس بلافاصله پول‌های کسب شده از راه اسکورت دختران به کشور‌های مقصد را به صرافی می‌سپرد تا این پول‌ها به سرعت در دوبی دریافت و از حساب خارج شوند.

الکس حتی مادر خود را نیز وارد شبکه مخوف و شیطانی کرده بود

«مادر الکس» که در کشور آمریکا زندگی میکرد در سال ۲۰۰۴ به منظور سرمایه گذاری در کشور امارات شرکتی تاسیس و در آنجا به کار خرید و فروش املاک و زمین اقدام می‌کند. پس از آغاز کار‌های الکس در شبکه گسترده‌ای که فراهم کرده بوده، او برای سهولت در دریافت پول از مادرش کمک می‌گیرد.

الکس تمام پول‌های حاصل از درآمد شبکه را به شرکت مادرش در دوبی منتقل کرده و کارگزاران الکس در دوبی بلافاصله پول را از حساب شرکت خارج می‌کردند.

یکی از شروط مادر الکس برای در اختیار گذاشتن حساب شرکت و خط قرمز او این بوده است که هیچ پولی با استفاده از پاسپورت قربانیان شبکه نباید به حساب شبکه واریز شود که همین امر نشان می‌دهد الکس و باند تبهکارش برای مخفی سازی فعالیت‌های خود تمام جوانب امر را در نظر گرفته بودند و برای نقل و انتقال پول به حساب شرکت از پاسپورت مدیران امین خود استفاده می‌کردند.

به علت علاقه عجیب الکس به خرید لوازم و البسه برند و همچنین جواهرات گرانقیمت، همیشه مبلغ کمی در حساب بانکی شرکت در دوبی نگهداری می‌شده و بیشتر پول برای خرج سبک زندگی الکس هزینه می‌شده است؛ البته الکس برای اینکه بتواند همواره مادر خود را راضی به استفاده از حساب شرکتش نگه دارد، پولی را ماهانه به حساب مادرش در کشور آمریکا واریز می‌کرده است.

رای دادگاه مبنی بر افساد فی الارض شهروز سخنوری ملقب به الکس

با توجه به محتویات پرونده و مفاد کیفرخواست صادره، اقاریر و اعترافات متهمان در مرحله تحقیقات مقدماتی، دادرسی، استخراج فیلم‌های مستهجن و مبتذل تهیه شده از گوشی تلفن همراه متهم شهروز سخنوری و با توجه به مراتب فوق الذکر، اقاریر و اعترافات صریح نامبرده مبنی بر مبادرت به تاسیس و اداره شبکه وسیع فساد و فحشا در سطح بین المللی که در فضای مجازی فعالیت و دختران ایرانی و خارجی را جذب می‌کرده است؛ دادگاه انقلاب اسلامی تهران پس از رسیدگی پرونده اقدامات نامبردگان که به صورت گسترده انجام شده و موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور شده بود را از مصادیق افساد فی الارض تشخیص داده و رای به اعدام الکس داد.

بررسی پرونده در دیوان عالی کشور

پس از فرجام‌خواهی وکلای متهم شهروز سخنوری معروف به الکس، راجع به اتهام افساد فی الارض، دیوان عالی کشور با توجه به اینکه از ناحیه آن‌ها ایراد و اعتراضی که موثر در نقض دادنامه فرجام خواسته باشد، مطرح نشده است،   فرجام خواهی را رد می‌کند.

متهم در جریان تحقیقات و در نزد مقام تحقیق در دادسرا بار‌ها به ارتکاب اعمال مجرمانه خود و تشکیل راه اندازی زیرساخت‌های انجام اعمال خلاف عفت و فحشا در دوبی و کشور مالزی اقرار کرده است و برای جذب دختران ایرانی و ارتکاب فحشا توسط آن‎ها اقدامات متعددی انجام داده و برای معرفی این دختران وجوه مختلفی به دیگر متهمان پرداخت کرده است.

نحوه رفتار وی به طوری بوده که می‌توان آن را مصداق «گسترده» دانست و اقدامات وی نتیجه «اشاعه فساد و فحشا در حد وسیع» را در برداشته است و از محل ارتکاب این اعمال وجوه نامشروع زیادی براساس اقاریر وی و گزارش‌های ماموران نصیب متهم شده است.

از آنجایی که دادنامه صادره در این مورد وفق موازین قانونی صادر شده است، لذا در اجرای قسمت الف ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری ضمن رد فرجام‌خواهی، دادنامه فرجام خواسته در این خصوص مورد تایید و ابرام قرار گرفت.

دار مجازات سزای اقدامات تبهکارانه الکس

در پی تایید رای الکس در دیوان عالی کشور، بامداد امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲»، حکم شهروز سخنوری ملقب به الکس، پس از طی تشریفات قانونی اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد.

برچسب ها: الکس ، اعدام ، قاچاق انسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
این شیطان را باید 1000 بار اعدام می کردند ، شیطان بی غیرت چطور خواهرای ایرانیت را در معرض حراج میذاشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
منطقی
۰۰:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
قابل توجه دختران سر به هوا و خواهان حذف حجاب به اسم آزادی غربگرایان که همان یله گی و دله گی می باشد که بدون هیچ درک و شعور از هدف خلقت انسان و مقام انسان چشم و گوش بسته به قورت دادن نشخوار رسانه هایی که اظهر من الشمس معاند ایران و ایرانی و هویت چند هزار ساله این ملت می باشند مشغول هستند به اسم یله گیی ایران را به سوی ضعف و تجزیه می برند تا الیکس ها آنان و کشور ما را مانند هلو قورت بدهند و اندلس جدیدی تکرار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
این الکس با این همه شرارت فساد گسترده پس چرا شاکی خصوصی ندارد ؟ پس چرا خانواده های ایرانی از این مرد شکایتی نکردن برای اغفال دختران و زنان ایرانی؟ این طور که این متن نوشته شده حرفی از خانواده های قربانی قاچاق انسان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام،خدا لعنتش کنه وخدا نسل انسان هایی مثل این شخص رونابود کنه ان شاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اقتدار واقعی آن است که امکان ارتکاب جرم و جنایت برای این افراد وجود نداشته باشد وگرنه اعدام کردن بعد از وقوع این همه جنایت هیچ هنری نیست و افتخاری ندارد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
باشه.تو مرد این کار هستی،بسم الله
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۲:۰۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
به احتمال زیادبایداعدام میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
احسنت احسنت احسنت
Iran (Islamic Republic of)
مارادو
۱۸:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
آنهایی که با نان مردم معامله می کنند ارز دولتی می گیرن دارو و لوازم مایحتاج مردم را وارد کنن لوازم خانگی و خودرو وارد می کنن ، وامهای میلیاردی سفارش شده می گیرن در غیر محل خود صرف می کنن را هم اینچنین محاکمه و اعدام کنید یا آنها وابسته به خواص هستند . فساد اقتصادی عامل بدبختی ماست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقا ماشاالله چه شانسی آورد که پاش به مالزی نرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
حرامزاده ای مثل این بایستی تو زندان ها بیست سال میپوسید بیست سال چقدر زن و دختر ر ا چه کارها کرده کثافت کلمه حیفی هست حتی بهش بگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
رییس بورس هم اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
قاچاقچیو اعدام میکنن چون جوونهاییی مردم معتاد میکنه اما این دیگه فرق میکنه این با ناموس مردم خیانت کرده مرتیکه بی ناموس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
هیچ کس الکی اعدام نمیشه. قابل توجه گروه تروریستی شبکه سعودی نشنال و منافقین پیر پاتال
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
به سر دسته قناعت نکنید به هر کسی که پادو اینها هم بوده نبایست هیچ رحمی کرد همچنانکه خداوند در گناه ربا ۱۰ گروه را لعن کرده و عقوبت می کند تمام کسانیکه در این گناه کبیره سهمی داشتند باید به شدت مجازات بشوند
Iran (Islamic Republic of)
رضا رضایی
۱۴:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
با سلام ، در فیلم لاتاری این فرآیند را به تصویر کشیده شد و منتها چون این کار تکرار شده باید ریشه های کار را نیز خشکاند . یعنی به دختران میهن را آگاهی بهتر و بیشتر داد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنتش کنه نمی دونم این دخترا چرا زود گول میخورن گوشاشون دراز میشه این دخترای که دوست پسر دارن اون پسر برای هوا و هوس خودش میاد سراغ تو هیچ وقت با تو ازدواج نمی کنه آینده خودت را خراب نکن
Iran (Islamic Republic of)
حجازی
۱۴:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
هر سلبریتی که برای این ملعون هشتگ نه به اعدام راه انداخت ،باید خواهر و مادرش را به بردگی جنسی بفرستند. اگر هم خانم بود که باید خودش جورش را بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا پدرتون بیامرزه باید جسدش سوزانده شود این زباله را در قبرستان مسلمین خاک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما افراطی نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۴:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
یه جورایی حیوان بوده ولی باید جریمه نقدی میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر به قوه قضاعیه انگار تکونی به خودش داد دست مریزاد باید آنان که مسبب فحشا و بی حجابی در جامعه هستند را زودتر به جهنم واصل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
قوه قضائیه از اول عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
3 سال طول کشید؟چرا 50 روزه اعدامش نکردین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
چون آدم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدایا عاقبت همه مارا ختم به خیر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
بفیه افراد این باند کثیف ونجس را هم باید اعدام کرد تا زمین از لوث وجود این لجن ها پاک شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
دم دستگاه قضایی و قضات شریف و شجاع گرم . دستتون درد نکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
کشتن گرگ گرفتن جان یکی و بخشیدن زندگی به گله ایست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر قاضی و قانونی که حکم به اعدام همچین حیواناتی میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
برو به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
متاسفانه دختران خودشون میرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنتش کنه
Australia
Bm20
۱۲:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام
لعنت خدا بر شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
چراسلبریتیهای دوزاریمون هشتگ نه به اعدام نزدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
علت اصلی فقر است و مسبب فقر مسئولین هستند اگر غیرت واقعی وجود داشت مسئولین با دیدن این وضعیت خودکشی می کردند ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
با سلام و با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
شیطان بالاخره به سزای کارش رسید
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۲:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اعدام مجازات کمی برایش بود . اول باید تکه تکه اعضای بدنش را قطع می‌کردند مثلاً امروز یک انگشت دست و فردا یکی دیگر و ....‌‌خوب زجر کشش می‌کردند و بعد با طناب بالا می کشیدنش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
حالم بد شد از کارهای این جانور.کاش علت کشیده شدن این حیوون به این کارها رو هم ریشه یابی کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی ناموس بی شرف
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۱:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی شرف نجس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام
خواهشاً قیمت خودرو را بررسی کنید چرا در کمتر از یک سال قیمت خودرو در بازار ۴ برابر شد؟ چرا دولت و مجلس طرح هایی چون مالیات بر عایدی سرمایه؛ واردات خودرو کارکرده و واردات خودرو آزاد برای عموم را اجرایی نمی کنند؟ این است وعدهای مجلس و دولت؟ آیا حق مردم ایران این است که خودرو را با این کیفیت و این قیمت بخرند؟ چرا دنا پلاس که پارسال ۲۳۰ بود الان شده ۷۰۰؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
ای سلطان کثیف وبی شرف
Iran (Islamic Republic of)
خدا بزرگ است
۱۱:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
این حرومزاده بیشرف اعدام خیلی براش کم بود، لعنت خدا بر این فاسد و کسانی که راه این کثافت رو ادامه میدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
ممنون از دستگیری و اجرای قانون برای این مفسد فی الارض لطفا پیگیر سزای اعمال همکاران و دستیاران این ملعون در کشور نیز باشید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
دست تون درد نکنه مشکل رو اساسی حل کردین. بالاخره ایرانی هستین و غیرت دارین. فقط چرا دخترهای ایرانی میرن مثلا از مالزی به ایران نمیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
توی روحش بی پدر مادر بی غیرت وطن فروش باید مجازاتش رو به عهده خانواده قربانی ها میگذاشتین تا از روش خودش هلاکش بکنند
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینارو باید زنده زنده تو اتیش بسوزونن اعداممم براشون کم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
عجب آدم منحرفی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
آدم نبوده یک کیسه بزرگ از فضولات خوک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
امروز اینترنشنال و بی بی سی خودشون رو لقمه لقمه می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
به درک واصل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
باید تمامشان را اعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
طبق سطح جرم حکم دادن
Germany
ناشناس
۰۹:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر قوه قضاییه.
اوكراين از فاسد ترين و رشوه اي ترين كشورهاي دنياست. پول تنها معيار سنجش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوب شد که به درک واصل شد این لعنتی پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنتش کنه که باعث فساد دختران شد فقط یک سوالی ذهنمو درگیر کرده اینکه چرا همه اعدام ها با جرم های مختلف با حکم های مختلف در این بازه یکماهه داره انجام میشه دلیلش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
دنبال چی می گردی ؟ تو این گورستان استخوان می خواهی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا ما و ناموس ما را از شر شیاطین محفوظ دارد
این شیطان مجسم بوده است
الحمد لله که به درک واصل شد گرچه بسیار دیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
ماشاءالله ایران
غربیا فقط می تونن فیلم یه همچین عملیاتی رو بسازن و در واقع هیچ کاری از اون خوک خورها بر نمیاد
آفرین به خودمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
به درک واصل شد .به جهنم خوش آمدی .شیطان صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا خیرتون بده. قوه قضایی باید قاطع برخورد کنه. نباید اینقدر عفو بزنه و گذشت کنه که یکی مثل این شخص این همه جرم مرتکب بشه.باید زودتراز اینا اعدام میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی ناموس باید به مردم می سپردنش تا با مشت و لگد و کتک بمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
تازه جهنمش شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اعدام کافی نیست..باید اثر گذار باشه...باید وسط میدون اعدام کنن.کسی متوجه نمیشه.قدیم نیست تو میدون شهر جلو حاکم باشه.تو زندان ک تاثیر نداره...باید ببینن بزهکارا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام با تشکر از مقامات قضایی بابت اعدام کثیف‌ترین انسان که به مادر وطن خیانت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
چقدر طول کشید
مادر لعنتی ش رو هم اعدام کنید
اینا و اعضای باندشون اعدام براشون رحمته بخدا
یکسری کنین بقیه امثال اینا یکم بترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
جان ؟ یه کم بترسند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
فردا هست که سلبریتی میگه نه به اعدام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
به درک واصل شد این حیوان کثیف بره به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
کارش با اسمش میخونده اسمش غربیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی غیرت وطن فروش مستحق مرگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
به درک، سقط شد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
زنده باد درستی و پاکی وانسانیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
برخی گمان میکنند کسانی که به خارج مهاجرت کرده اند در ناز و نعمت زندگی میکنند غافل از اینکه تبدیل به انگل هایی جهت ارتزاق از مردم کشور خود شده اند چراکه غربیها پول مفت به کسی نمیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
درود بر شما
کسی که با درآمد حاصل از زحمت و تلاش درست سیر نشود ؛ به درآمد حرام و روی میآورد و تشنه تر از قبل و حریص و حریص تر میشو.این ملعون که کثیف ترین درآمد حرام را برگزیده بود.
خدایا در ازای خیانتی که به مردم محترم ایران و ناموس این مردم،کرده است ؛ او را به یدترین عذاب دچار کن.و داغ دل مردم و البته قربانیان او را از او بستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه عجب قضاییه قاطع شده ..ما پشتیبان نتان هستیم
احکام اسلام را قاطعانه اجرا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
وقتی دخترا خودشون مایل بودن به رضایت خودشون رفتن دیگرحرفی نمیمونه باید اون گیس بریده ها را دار زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
من مثبت بهنوشته های آخر شما دادم ،نه اول نوشته هاتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
آن گیس بریده ها کودکان نابخردی بوده که طمع و هوس عقل و هوش آنان را تعطیل کرده و مقابله با شیطانی که در آمریکا ژرورش یافته و چنان دستگاه مخوف و ژر فریبی ساخته است بسیار سخت می باشد باید از خدا یاری طلبید و والدین و نظام تربیتی و رسانه های متعهد و نیرو هایی نظامی و انتظامی بشدت هوشیار باشند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۴:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
اومدی ابروشو ور داری زدی چشمشو کور کردی. همه رو هم بلا استثناء با یه چوب روندی. جمع بستی کل دخترا رو بطور مطلق. در علم حقوق یکی از نمونه های بارز سند حرف است.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۴۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
چیزی که برای خود نمیپسندی برای دیگران هم نپسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
می بینم که قوه قضاییه تخته گاز داره میره به این میگن اقتدار بدونه توجه به یاوه گویی به اصلاح حقوق بشری مدعیان دروغین حقوق بشر
باید همینطور قاطع و سریع در احام باشه با بازدارندگی احام الهی جذبه داشته باشه و امنیت محکم و استوار پدید میاره
دمدون گرم انشا الله بقیه اشون به سرعت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام ان شاءالله اصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
درمورد مفاسد اقتصادی هم همینطور باید پیش بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
درمورد مفاسد اقتصادی همینطور پیش رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر بدرد بخور بود
از امریکا دیپورت نمیشد
شاید هم جز پروژه بوده که برای جلوگیری از پیشرفت ایران
جامعه را به فساد بکشاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
از آمریکا برای جنایاتش دیپورت شد
آخرین اخبار