دبیر کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی:

برنامه توسعه هفتم گامی موثر برای پنج سال آینده کشور است

جمعی از تولید کنندگان و فعالان بازرگانی گلستان امروز با دبیر کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گرگان دیدار و مشکلات خود در را مطرح کردند.

هاجر چناران دبیر کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی امروز شنبه سی اردیبهشت در این نشست گفت: انتقال مسائل و مشکلات تولیدکنندگان کشور به کمیسیون قضایی می‌تواند سریع‌تر بسیاری از موانع بر سر راه فعالیت آن‌ها را برطرف کند.

او افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان‌ها باید ارتباط خود را در طرح مسائل و مشکلات در حوزه‌های تولید و سرمایه‌گذاری با کمیسیون‌های مرتبط از جمله قضایی بیشتر کنند.

چنارانی همچنین با اشاره به اینکه بررسی برنامه هفتم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی حدود ۳ تا ۴ چهار ماه طول خواهد کشید، افزود: برنامه توسعه هفتم گامی موثر برای پنج سال آینده این مرز و بوم است و باید بررسی آن با دقت انجام شود.

دبیر کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی برنامه مزبور از بیانات رهبر معظم انقلاب به خوبی استفاده خواهد شد.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه فعالان اتاق بازرگانی را بهترین مشاور برای شناسایی و معرفی مشکلات سرمایه گذاران دانست و بر رفع مشکلات مسیر صادرات و اولویت بندی آن‌ها تاکید کرد.

قاچاق برخی از مواد اولیه به کشور، پیشنهاد راه اندازی شعب ویژه برای رسیدگی به مشکلات قضایی بازرگانان با هدف تسریع در رسیدگی به امور بازرگانان، جریمه‌های نامتعارف برای برخی از واحد‌های تولیدی، دلال بازی در بازار و قیمت گذاری‌های دستوری از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

منبع: صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار