گشایش نمایشگاه نقاشی هنرجویان مدارس شهرکرد در نگارخانه شهید شهرانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه (ع) و روز دختر، نمایشگاه نقاشی هنرجویان مدارس شهرکرد در نگارخانه شهید شهرانی گشایش یافت.

پیام احمدی اظهار داشت: در این نمایشگاه هنری، ۱۳۰ تابلوی نقاشی با مضامین طبیعت و موضوعات آزاد شامل: طراحی، مدادرنگی و گواش گشایش یافت و در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

وی افزود: این آثار را جمعی از هنرجویان مدارس غیردولتی دخترانه ادیب نبوت به مربیگری سودابه حیدرپور دهکردی و پسرانه سعادت به مربیگری افشین نوربخش دهکردی تهیه و به نمایش گذاشتند.

احمدی اضافه کرد: نمایشگاه نقاشی هنرجویان مدارس شهرکرد تا چهارم خردادماه ۱۴۰۲  همه‌روزه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۵:۰۰ تا ۱۸:۰۰ پذیرای علاقمندان است.

وی گفت: این نمایشگاه در نگارخانه شهید شهرانی واقع در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برپا شده است.


بیشتر بخوانید


افشین نوربخش یکی از استادان هنر نقاشی در چهارمحال و بختیاری با ابراز خشنودی از فعالیت جوانان و نوجوان در عرصه هنر، گفت: حضور این افراد به توسعه زیربنایی هنر در جامعه منجر خواهد شد.

وی قابلیت‌ها و استعداد‌های هنری چهارمحال و بختیاری را قابل‌توجه دانست و افزود: اگر آینده هنر و شکوفایی آن مد نظر است باید آموزش آن را نیز اولویت بخشید و عرصه را برای پرورش افراد علاقمند به شاخه‌های هنری فراهم کرد.

نوربخش اظهار داشت: کسانی که راه هنر را در پیش می‌گیرند همواره نیاز به حمایت و دیده شدن دارند و افتخار هنرجویان و هنرمندان به کسانی است که او را تشویق و همراهی می‌کنند و بهتر است از هنرمندان جوان و نوجوان حمایت‌های بهتری شکل گیرد.

وی با بیان اینکه هنر به تنهایی یک زندگی و آینده‌ساز است، ادامه داد: علاوه بر آنکه باید فرصت‌هایی برای خلق اثر و نمایش عمومی آن ایجاد شود لازم است برای استفاده بهتر از این فرصت‌ها نیز برنامه‌ریزی شود که این مهم امروز با برپایی نمایشگاه آثار نقاشی هنرجویان جوان و نوجوان در شهرکرد ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار