در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نصب آزمایشی پنل خورشیدی در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برای کاهش مصرف برق

مديركل رفاه و پشتيبانی در خصوص تمهیدات وزارت آموزش و پرورش برای کاهش برق در فصول گرم سال توضیحاتی داد.

سيدسعيد مقدم زاده، مديركل رفاه و پشتيبانی در خصوص تمهیدات وزارت آموزش و پرورش برای کاهش برق در فصول گرم سال، گفت:  ما برای کاهش مصرف برق، ۴ تفاهم نامه همکاری با شرکت برق منطقه به منظور استفاده از سیستم‌های اضطراری امضا کرده ایم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات وزارت آموزش و پرورش برای کاهش مصرف برق، پیگیری و نصب آزمایشی پنل خورشیدی پنج کیلووات روی پشت بام ساختمان مرکزی است.

مديركل رفاه و پشتيبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: جایگزینی ۱۱۰۰ عدد  لامپ SMD-LED با لامپ‌های پر مصرف و فلورسنت ، به کار گیری سیستم‌های هوشمند و سنسورهای حرکتی در اماکن عمومی برای کنترل روشنایی، خاموش کردن سیستم‌های روشنایی اماکن عمومی در روزهای تعطیل، کنترل دمای سیستم سرمایش در فصل گرما،  نصب ترموستات در اتاق های اداری و موتورخانه‌ها برای کاهش مصرف انرژی و کنترل دما، ارسال بروشورها و توصیه های فنی در کارتابل همکاران برای کنترل میزان مصرف، استفاده از روشنایی طبیعی، تنظیم دمای اتاق، عدم به کارگیری کولرهای گازی در اماکن و اتاق های مدیران و نگهداری و تعمیر سیستم‌های فنی برای جلوگیری از هدر رفت انرژی از دیگر اقدامات برای کاهش مصرف برق در وزارت آموزش و پرورش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
فکر خوبیه در همه پشت بامها تا جایی که امکان داره پنل خورشیدی بزارن عالیه
خوب حالا که اموزش وپرورش ما فعال شده لطفا به حقوقهای باز نشستگان ورتبه بندی که شاغلین دادین حق بازنشیتگان رو در نظر داشته باشین
وضمنا ما قبل بازنشستگی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان همه باز نشیته ها بودیم از پول وسهم همه ماها کارخونه ملک وهرچیزی خرسدن باقی مانده باید از ان اموال حقی ویا سهمی به همه ما بدهند در سایت وکد بورسی همه داریم ثبت نام مجدد کردیم لطفا حق وحقوق مارو نگذارید ازبین برود ممنون میشیم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
در همه مدارس نصب کنید و برقش را به اداره برق بفروشید
تا آموزش و پرورش کمتر محتاج بودجه باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
پس کو عکسش؟!
Iran (Islamic Republic of)
ازاده
۱۰:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
کشورایران علیرغم پیشرفت های زیادی که داشته در حوزه پنل های خورشیدی جزو ضعیف ترین کشورها میباشد حالا چه دست های درکار است که این صنعت در ایران و استفاده مردم از آن رونق نگیرد را باید بررسی کرد . ایران کشوری است که آفتاب زیادی دارد و با توجه به وسعت بیان ها ومناطق آن هنوز مردم در این عرصه بی اطلاع هستند ودولت هم در این خصوص هیچگونه کار ننموده است . شاید در این خصوص نیز مافیای باشد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
نصب صفحات در تمامی مدارس کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
برای کشور ما که اینقدر منابع ارزان داریم واینقدر اسراف،که به راحتی با قوانین عادلانه ومعقول میشود مصرف انرژی را یک سوم کرد وفقر را ریشه کن،کار عاقلانه ای نیست که برای پنل خورشیدی که قیمت بسیار بالایی دارد هزینه کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
آموزش و پرورش با این همه فلک زدگی رفته چه کاری کرده
اونوقت وزارت نفت و صنایع....و ..‌و شرکت های فولای و پتروشیمی ...‌و...و هیچکدوم همچین کاری نکردن
بیچاره معلمی که از جیبش زدن
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۱۰:۰۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
چرا آموزش پرورش،چرا مناطق محروم استفاده نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
درود بنده این پیشنهاد را برای همه مدارس دادم که از ظرفیت سقف ساختمان مدارس جهت پنل خورشیدی استفاده بشه ولی کسی توجه نکرد
آخرین اخبار